×

همت دولت در اجرای طرح هاب آب‌رسانی ستودنی است

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: همت دولت سیزدهم در اجرای های آب‌رسانی به شهرها و روستاهای کشور با توجه به محدویت های اعتباری ستودنی است.

  • ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
  • ۰
  • همت دولت در اجرای طرح هاب آب‌رسانی ستودنی است

    به گزارش مجلس فوری، محمد جواد عسگری عصر چهارشنبه در آیین آغاز مرحله دوم عملیات آب‌رسانی به ساوه از سد کوچری اظهار کرد: دولت نهضت آب‌رسانی را در حوزه های مختلفی از جمله سنندج استان کردستان، شهرهای سیستان و بلوچستان، استان اصفهان و ساوه را هن اکنون ور مرحله اجرا دارد که با توجه به محدودیت های بودجه ای اقدامی ستودنی است.
    وی افزود: این نهضت از سوی دولت به گونه ای دنبال می شود که همانند دوران دفاع مقدس همه قوا در نقاط مختلف کشور در حال اقدامات جهادی برای برون رفت از این چالش ها هستند.
    عسکری با اشاره به مشکلات موجود کشور در حوزه کمبود منابع آبی و لزوم فرهنگ سازی برای مصرف بهینه نیز گفت: عمده سفره های های زیر زمینی کشور دچار فرونشست شده و دولت مجلس در این راستا اقدامات کشور است.
    نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: آبرسانی به ساوه مطالبه جدی شهروندان این شهرستان است و خوشبختانه در طول سه سال اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای در روند اجرای این پروژه صورت گرفته است.
    حجت‌الاسلام محمد سبزی افزود: به دلیل وقفه ایجاد شده در ادامه اجرای این طرح در سفر هیات دولت به استان مرکزی مبلغ پنج هزار میلیارد ریال تخصیص یافت و امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات توسط پیمانکار که برنده مناقصه شد این پروژه هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

    منبع:ایرنا

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5927

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس