×

هتاکی به قرآن کریم نشانه عاجز بودن نژادپرستان در برابر کلام الله است!

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی قرآن سوزاندن را نشات گرفته از به مسلخ بردن آزادی در فکر و اندیشه بشر و تحجر مدرن در جهان غرب دانست و گفت: بحران معنویت در جامعه بشریت در غرب نمایان است و گذر از این بحران نیازمند تمسک به قرآن است؛ خداوند برتری هر قوم و قبیله را در برتری تقوا می‌داند.

  • ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
  • ۰
  • هتاکی به قرآن کریم نشانه عاجز بودن نژادپرستان در برابر کلام الله است!

    به گزارش صبح مجلس، احمد راستینه هفشجانی با تاکید بر اینکه رفتارهایی، چون قرآن‌سوزی جز دست درازی به صلح و آرامش نتیجه‌ای جز کینه و نفرت ندارد، گفت: قرآن کتاب هدایتگر بشریت است که با استدلال و بیان شیرینی که دارد هر اندیشه‌ای را به سمت روشنگری رشد می‌دهد؛ هتاکی به قرآن عاجز بودن نژادپرستان در برابر  کلام الله است.

    نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه جامعه بشریت با بحران معنویت روبرو است، افزود: بحران معنویت در جامعه بشریت در غرب نمایان است و گذر از این بحران نیازمند تمسک به قرآن است؛ خداوند برتری هر قوم و قبیله را در برتری تقوا  می‌داند، آیات و روایات متعددی این مسئله را تایید می‌کند. آتش کشیدن قرآن و هتاکی به کلام الله نشان از عجز و ناتوانی مستکبران جهان در برابر قدرت بی انتهای خداوند است.

    راستینه با بیان اینکه دین اسلام همه انسان‌ها را برابر می‌داند، اظهار داشت: قرآن به عنوان کتاب مسلمانان از هر نوع نژاد، رنگ و پوست عبور کرده است و انسان را صاحب فکر، اندیشه و آزادی می‌داند.

    رئیس کمیته ورزش در مجلس یازدهم ادامه داد: هتاکی به قرآن بی تردید خشم جامعه مسلمان را دنبال خواهد داشت، طبیعتا این هتاکی به ساحت مقدس کلام الله نشات گرفته از اندیشه‌های لیبرالیسم است که از اتحاد مسلمانان به واسطه قرآن می‌هراسند.

    سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول تاریخ مسلمانان هیچگاه به کتب آسمانی توهین نکرده اند، اظهار کرد: هتاکی به ساحت مقدس قرآن اتحاد بین مسلمانان را افزایش می‌دهد، با این اهانت‌ها به عقاید میلیاردها مسلمان جسارت می‌شود، متاسفانه همه این رفتارهای نادرست هم به  بهانه آزادی بیان انجام می‌شود، دولت‌های غربی و دولت‌های غیرمسلمان باید این حرکات را محکوم کنند.

    راستینه در ادامه یادآور شد: بی‌احترامی به قرآن می‌تواند شروعی برای تعرض به سایر عقائد و تفکرات آنها باشد و مقدمه‌ای برای نزاع‌هایی از جنس جنگ‌های صلیبی در پهنه عالم است که  قابل کنترل نیستند باید به این هتاکی پاسخ داده شود.

    نماینده مردم در مجلس یازدهم با محکومیت دولت سوئد و دانمارک در برابر بی‌احترامی به قرآن کریم، خاطر نشان کرد: این قرآن سوزاندن و بی احترامی به کتب الهی نشان می‌دهد کشورهای اروپایی اراده‌ای از خود نداشته و آنها نسبت به تئوری نژادپرستانه لیبرالی آمریکا ذلیل و تسلیم اند، واقعیت این است که آنها تحلیل درستی از جایگاه  و نقش مسلمانان در جامعه بین المللی ندارند و وظیفه مسلمانان است که با اتحاد خود نقش خود را در عرصه بین‌المللی بیش از پیش به نمایش بگذارند.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8033

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس