×

نیازمند مساعدت به وضع حقوق و دستمزدها کارکنان زندان های هرمزگان هستیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در بازدید از زندان های استان هرمزگان، گفت: به منظور دستیابی به اهداف قانونگذار در موضوع طبقه بندی، حرفه آموزی و باز اجتماعی شدن نیازمند مساعدت به وضع حقوق و دستمزدها کارکنان این زندان ها هستیم.

  • ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۵
  • ۰
  • نیازمند مساعدت به وضع حقوق و دستمزدها کارکنان زندان های هرمزگان هستیم

    به گزارش مجلس فوری، الهام آزاد نماینده مردم نایین خور و بیابانک، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و مصطفی کیشانی مدیر کل زندانهای استان هرمزگان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف زندان مرکزی بندر عباس و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، با توضیحات آقای کیشانی مدیر کل زندانهای استان در جریان برنامه های تامینی و تربیتی جاری در این زندان ها قرار گرفتند. 

    در این بازدیدها نمایندگان مجلس با حضور در خوابگاه ها و اندرزگاه ها از نزدیک با زندانیان دیدار و گفتگو نموده و روند نگهداری و ارائه خدمات به آن را مورد بررسی قرار دادند. 

    در این بازدید الهام آزاد نماینده مجلس و عضو هیئت رئیس کمیسیون اصل ۹۰ اقدامات زندانهای استان هرمزگان رادر خصوص طرح طبقه بندی و بازاجتماعی شدن و حرفه آموزی زندانیان نسبتا مطلوب ارزیابی و بر لزوم ارتقا حرفه آموزی زندانیان و حمایت از خانواده های محبوسین تاکید کردند. 

    رییس کمیته قضایی کمیسیون اصل ۹۰، نظارت بر عملکرد سازمان زندانها و بازدید از زندان‌های کشور را از برنامه های مهم نظارتی کمیسیون اصل نود مجلس شورای برشمرد و افزود باعنایت به اتمام مهلت قانون برنامه ششم توسعه و نیاز مبرم به شناسایی آسیب ها و رفع موانع در برنامه هفتم توسعه در موضوع مهم جابجایی زندان ها و ارتقا سطح طبقه بندی این بازدیدها در دستور کار قرار گرفته است.

    وی تصریح داشت: در حوزه باز اجتماعی شدن زندانیان، اقدامات فرهنگی، عقیدتی، آموزشی، مهارت آموزی، مهارت های اساسی زندگی و سایر موارد اقدامات نسبتا خوبی انجام شده که نیازمند به ارتقا و پیشرفت همکاری تمام دستگاه های مسول در قانون از جمله سازمان فنی و حرفه ای و سایر دستگاه ها هستیم.

    الهام آزاد خاطر نشان کرد: به منظور دستیابی به اهداف قانونگذار در موضوع طبقه بندی، حرفه آموزی و باز اجتماعی شدن نیازمند تقویت کادر و پرسنل اداری و حفاظتی زندان های استان و مساعدت به وضع حقوق و دستمزدها کارکنان نیز هستیم.

    در پایان بر ضرورت رسیدگی ها و سرکشی های مستمر مسولین قضایی استان بر زندان ها تاکید گردید.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=4298

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس