×

نهضت سورتینگ و بسته بندی میوه در استان ارومیه آغاز شده/تصمیمات نباید منجر به باقی ماندن محصولات صادراتی در سردخانه‌ها شود

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه در استان ارومیه نهضت سورتینگ و بسته بندی میوه آغاز شده است، گفت: مسیر صادرات باید تسهیل و شفاف سازی شود و نباید هر روز شاهد تصمیماتی باشیم که منجر به باقی ماندن محصولات باغی در سردخانه‌ها می‌شود.

  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
  • ۰
  • سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص صادرات محصولات باغی استان ارومیه، گفت: نهضت سورتینگ و بسته بندی میوه در استان ارومیه آغاز شده و در این حوزه پیشرفت خوبی داشته ایم در این راستا به سردخانه‌هایی که قدرت نگهداری بیشتری دارند نیاز داریم.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم با صادرات از طریق خطوط هوایی محصولاتی مانند گیلاس اشنویه را با کیفیت بالا به کشورهایی مانند روسیه و چین صادر کنیم، عنوان کرد: با استفاده از صادرات محصولات باغی می‌توانیم شاهد ارزآوری مناسب و چشمگیری برای کشور باشیم. در این خصوص باید با اتاق بازرگانی و اتاق اصناف نشست‌هایی را برگزار کنیم.

    وی با اشاره به اینکه مسیر صادرات باید تسهیل و شفاف سازی شود و نباید هر روز شاهد تصمیماتی باشیم که منجر به باقی ماندن محصولات باغی در سردخانه‌ها می‌شود، افزود: برداشت محصولات باغی مانند گیلاس، زردآلو و شلیل در استان ارومیه آغاز شده است و امیدواریم در تولید اینگونه محصولات به جایگاه فعلی در تولید سیب و انگور برسیم./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7476

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس