×

نقش بانوان و دختران در جامعه ایران اسلامی بی بدیل است

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس با حضور در بین دختران موفق گناوه ای، نقش دختران را در ایران اسلامی ویژه دانست و بیان کرد: نقش بانوان و دختران در جامعه ایران اسلامی بی بدیل است و با حفظ کرامت و شرافت در همه عرصه ها حضور دارند.

  • ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
  • ۰
  • نقش بانوان و دختران در جامعه ایران اسلامی بی بدیل است

    به گزارش نمایندگان،عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در بین دختران موفق گناوه ای، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت حاکمیت ارزش‌های الهی دختران دارای یک جایگاه رفیع و نقش بسیار مهمی در پیروزی و تداوم نظام اسلامی هستند.

    وی حضرت معصومه (س) را الگویی والا برای دختران خواند و اظهار کرد : روز میلاد کریمه اهل بیت، روز دختر نامیده شد تا همواره در اذهان یک الگوی پاکدامن، باشرافت و مکلف به موازین دینی تداعی شود.

    نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس نقش دختران را در ایران اسلامی ویژه دانست و بیان کرد: نقش بانوان و دختران در جامعه ایران اسلامی بی بدیل است و با حفظ کرامت و شرافت در همه عرصه ها حضور دارند.

    جمیری دختران را آینده ساز جامعه معرفی کرد و گفت: تعالی هرجامعه در تربیت افراد آن جامعه است که بدست بانوان اتفاق میافتد. این مسیر توسط دختران امروز ادامه پیدا خواهد و آنها آینده سازان جامعه ما هستند.

    وی افزود: چنین جامعه تربیت یافته، مردان و زنان با کرامت و آزاده را رشد می دهد که با ظلم و استکبار مبارزه می‌کنند.

    نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس ادامه داد: اگر میبینیم که دشمنان کینه توز بدنبال این هستند تا با بهانه های مختلف به این فرهنگی غنی اسلامی در رفتار و کردار دختران آسیب وارد کنند به واسطه آنست که یک جامعه پیشرفته و متعالی الهی و انسانی را نمی توانند برتابند.

    وی جایگاه انقلاب اسلامی را با همه دشمنی ها والا خواند و افزود: اگه ما توانستیم این مسیر پر فراز و نشیب و متعالی را طی کنیم بواسطه تلاش بانوان و دختران در دوران انقلاب و دفاع مقدس هست که پا به پای مردان در برابر سختی‌ها تا پای شهادت ایستادند.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=4037

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس