×

نطق برخی نمایندگان بعد از ۴ سال باز شد!

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: اصلاح‌طلبان فاسد، خائن و هرچه این‌ها می‌گویند، مشکل مردم را حل کنند ما قبول‌شان داریم.

  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
  • ۰
  • نطق برخی نمایندگان بعد از ۴ سال باز شد!

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح مجلس، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره این‌که برخی‌ اظهارنظر می‌کنند عده‌ای از جمله اصلاح‌طلبان به دنبال روی‌کار آمدن مجلسی مانند مجلس ششم هستند، گفت: حالا مجلس یازدهمی که این‌ها دارند چه گُلی به سر مملکت زده است؟ این‌ها دعواهای قدرت است، دعوای خدمت نیست، اگر قرار است خدمت کنیم، باید آدم‌های توانمند را پیدا کنیم، آدم توانمند نگاه اعتقادی و غیراعتقادی ندارد، توانمندی، توانمندی است.

    وی بیان کرد: حالا همه گذشتگان بد، اصلاح‌طلبان فاسد، خائن و هرچه این‌ها می‌گویند، مشکل مردم را حل کنند ما قبول‌شان داریم. فقر، گرسنگی، رانت، فساد، رشوه و قاچاق را حل کنند، ما هم دنبال‌شان راه می‌افتیم و سینه هم می‌زنیم.

    پزشکیان در انتهای بیان کرد: مشکل را حل کنند؛ کاری نکنند کارمند چه نیروهای مسلح، غیرمسلح و کارمند معمولی نتوانند زندگی کنند و خانه کرایه کنند. نمی‌خواهد خانه بسازند پولی به این‌ها بدهند که بتوانند خانه کرایه کنند.

    حال برای همگان سوال است، پزشکیان و طیف او که در مجلس در اقلیت هستند و البته به شدت در موضع سکوت بودند حالا در ایام نزدیک به انتخابات نطقشان باز شده و حرف از مردم میزنند!

    سوال اینجاست که در این چهار سال کجا بودید؟ مگر شما هم نماینده نبودید؟ چرا کاری برای مردم نکردید و الان هم که لب به سخن گشودید مشکلات مردم را هم سیاسی میکنید؟ اگر بنا به حرف و عمل باشد بگویید برای مردم در این چند دوره مجلس چه کردید که نوک پیکان را به سوی جناح مقابل گرفتید؟

    انتهای پیام
     

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8539

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس