×

نشست‌های آستانه دستاوردهای خوبی در حوزه بازگشت ثبات به سوریه داشته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد نشست های آستانه دستاوردهای خوبی در حوزه بازگشت ثبات به سوریه داشته است.

  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
  • ۰
  • نشست‌های آستانه دستاوردهای خوبی در حوزه بازگشت ثبات به سوریه داشته است

    به گزارش مجلس فوری، حسین نوش آبادی با اشاره به اهمیت ایفای نقش کشورمان در مذاکرات صلح سوریه بین روسیه و ترکیه موسوم به روند آستانه، گفت: جمهوری اسلامی شریک راهبردی دمشق محسوب می شود و اقداماتش موجب شده امنیت به این کشور باز گردد.

    نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نشست های آستانه دستاوردهای خوبی در حوزه بازگشت ثبات به سوریه داشته است، اظهار کرد: در واقع برخی از قدرت های فرامنطقه ای مانند آمریکایی ها با همکاری رژیم صهیونیستی درصدد بازگشت تروریست ها به خاک سوریه هستند اما فعالیت های مشترک ایران، روسیه و سوریه موجب شد این مهم به نتیجه نرسد. در واقع مقابله تروریست ها یکی از محورهای همیشگی مهم در نشست های آستانه بوده است.

    وی در این راستا، ادامه داد: حفظ استقلال و تمامیت ارضی سوریه دارای اهمیت ویژه ای است و این مهم در حالیست که هنوز برخی از استان های این کشور دچار آسیب و مشکلاتی هستند که همسایگان سوریه ایجاد کرده اند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تاکید بر اینکه منطقه ادلب در سوریه نیازمند رسیدن به ثبات و امنیت است، افزود: در واقع برای بهبود وضعیت انسانی در این استان و سایر مناطق، نیاز به همگرایی میان ترکیه و سوریه است.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک تلاش های تهران با همکاری مسکو برای عادی سازی روابط میان ترکیه و سوریه، می تواند به نفع جبهه مقاومت تمام شود.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6579

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس