×

نتیجه سه برابری صادرات نفت و برگشت پول‌های بلوکه شده باید در سفره مردم بنشیند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با یادآوری اینکه به اذعان مسئولان وزارت نفت و اوپک صادرات نفت کشور سه برابر شده و بخشی از پول‌های بلوکه شده به کشور برگشته است، از تیم اقتصادی دولت خواست تا ترتیبی اتخاذ کنند که این پول به سفره‌های مردم بنشیند.

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
  • ۰
  • نتیجه سه برابری صادرات نفت و برگشت پول‌های بلوکه شده باید در سفره مردم بنشیند

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، فرهاد بشیری در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال پیامبر (ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا (ع) گفت: اربعین حسینی جلوه‌گاه حضور مردان و زنانی است که به تأسی حسین بن علی (ع) و یارانش دینداری، حریت، آزادگی، مقاومت و ایثارگری با همه زیبایی‌هایش را به نمایش می‌گذارند.

    نماینده مردم پاکدشت در مجلس افزود: به همه مشارکت کنندگان عزیز عرض قبولی می‌نمایم و از همه عزیزانی که در برگزاری این همایش باشکوه در ایران عزیز و عراق زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

    وی در تذکر به تیم اقتصادی دولت و کمیسیون‌های اقتصادی مجلس، تصریح کرد: حال که به اذعان مسئولان وزارت نفت و اوپک و پژوهشکده‌های خارجی، صادرات نفت کشور سه برابر شده و بخشی از پول‌های بلوکه شده به داخل وارد می‌شود چرا سر سفره‌های مردم نمی‌نشیند و معیشت مردم وضعیت بهتری پیدا نمی‌کند، لازم است تدابیر فوری و جدی‌تری برای اقتصاد مردم داشته باشید.

    بشیری خاطر نشان کرد: سال تحصیلی جدید مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از اول مهرماه شروع می‌شوند برای همه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب، فرهنگیان، دانشگاهیان و حوزویان آرزوی توفیق دارم. ان شاء الله با اهتمام ویژه‌ای که همه عزیزان به کار خواهند بست کاروان علم و اندیشه تقویت شده و کشورمان افتخارات بیشتری را کسب نماید و عزت و توفیقات بیشتری را برای مردم داشته باشند و بدخواهان این مرز و بوم را بیشتر مأیوس نمایند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: شفافیت آرای نمایندگان و شفافیت اموال مالی و دارایی مسئولان و دست اندرکاران امری ضروری است./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9581

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس