×

نتیجه خروج نمایندگان از تصمیمات فراکسیون اختلاف‌افکنی است/ برخی با برند انقلابی به مجلس آمدند اما از فراکسیون انقلاب استعفا کردند

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس معتقد است نمایندگانی که از عضویت فراکسیون انقلاب مجلس کناره‌گیری کرده‌اند باید مجدد به فراکسیون پیوسته و در تضارب آرا، نظرات خود را ارائه کنند.

  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
  • ۰
  • نتیجه خروج نمایندگان از تصمیمات فراکسیون اختلاف‌افکنی است/ برخی با برند انقلابی به مجلس آمدند اما از فراکسیون انقلاب استعفا کردند

    احد آزادی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص عملکرد فراکسیون انقلاب، گفت: فراکسیون انقلاب، اصلی ترین فراکسیون مجلس است که در حال حاضر با رأی اعضای فراکسیون، به ریاست قالیباف، مدیریت می شود که در بسیاری از جلسات نیز حضور دارد.

    نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر قالیباف در این جلسات نباشد، نواب رییس فراکسیون، پیرهادی و عزیزی جلسه را تشکیل می دهند، عنوان کرد: حدود یک سال است این فراکسیون با هیأت رئیسه جدید جان تازه ای گرفته و با قدرت کارش را انجام می‌دهد.

    وی در ادامه با بیان اینکه این فراکسیون می تواند بازوی توانمندی برای مصوبات اصلی مجلس در حوزه قانونگذاری، نظارت، دعوت از مسئولین و تعامل با قوا باشد، اظهار کرد: همچنین فراکسیون انقلاب می‌تواند حیاط خلوت و محل همفکری به نفع مردم باشد.

    آزادیخواه همچنین با بیان اینکه عملکرد فراکسیون انقلاب در دوره جدید قابل مقایسه با قبل نبوده و بسیار پویاتر شده است، گفت: ما برنامه های اساسی در دستور کار فراکسیون داریم و این مسأله به این معنا است که فراکسیون به پویایی خوبی رسیده است.

    عضو مجمع نمایندگان استان همدان در ادامه با ابراز تأسف از اینکه برخی از اعضای فراکسیون که به هر دلیلی با برند انقلابی‌گری وارد مجلس شدند، هویت نمایندگی پیدا کرده و رأی اعتماد گرفتند، از فراکسیون انصراف دادند، بیان داشت: به عنوان دبیر فراکسیون معتقدم این کار مایه تعجب است که چرا افرادی که با هویت یک فراکسیون خودشان را معرفی کردند، باید از آن انصراف دهند؟

    وی در ادامه با اشاره به دلایل این اقدام گفت: نخستین دلیل آن این است که برخی با اصول فراکسیون مخالف هستند که هرگز چنین چیزی نباید وجود داشته باشد زیرا اصول فراکسیون، حمایت از آرمان های رهبری، انقلاب و دفاع از حقوق ملت، ولایت پذیری محض و اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

    عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اگر نماینده ای با این مسائل مخالف باشد نگران کننده است اما قطعا اینگونه نیست، خاطرنشان کرد: از این رو دلیل خروج آنها از فراکسیون جز تشتت، اختلاف‌افکنی و نگاه دوگانه هیچ بازخورد دیگری ندارد و توصیه من به دوستان این است که مجدد به فراکسیون بپیوندند و در تضارب آراء نظرات خود را ارائه کنند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7328

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس