×

موضوع استیضاح وزیر کشور فراتر از عدم عزل معاون سیاسی است

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر موضوع استیضاح وزیر کشور فراتر از عدم عزل معاون سیاسی است گفت: برخی استانداران یا شأن نمایندگان را نمی‌شناسند یا به دنبال تخریب نمایندگان مجلس در استان‌ها در آستانه انتخابات هستند.

  • ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
  • ۰
  • موضوع استیضاح وزیر کشور فراتر از عدم عزل معاون سیاسی است

    به گزارش صبح مجلس، رجب رحمانی با بیان اینکه از طرف صبح مجلس متقاضی استیضاح وزیر کشور درخواست می‌کنم که این استیضاح که در کمیسیون شوراها اعلام وصول شده است در اسرع وقت بررسی و به صحن علنی ارجاع شود گفت: وقتی وزیر کشور تمام قد در حمایت از معاون سیاسی خود که تخلف داشته و به ساحت مجلس و صبح مجلس توهین کرده است دفاع می‌کند از رئیس محترم و هیأت رئیسه محترم مجلس انتظار می رود از شأن و منزلت مجلس و حیثیت ۲۹۰ نفر نماینده مجلس دفاع کنند. نباید اجازه داد مجلس بیش از این تخریب شود.

    وی با بیان اینکه منکر تلاش‌های دولت نیستیم افزود: عجیب است که مدیران استانی فکر می کنند بدون حضور صبح مجلس مجلس می‌توانند پروژه‌های عمرانی را در مناطق پیگیری کنند در حالی که این نماینده مجلس است که کارهای حوزه‌های انتخابیه را از طریق ارتباط با شخص رئیس جمهور یا وزرا پیش می برد.

    رحمانی افزود: انچه در حال حاضر در حوزه های انتخابیه در حال رخ دادن است تضعیف جایگاه صبح مجلس مجلس است که ما شخص وزیر کشور را در این حوزه پاسخگو می دانیم ولی ایشان وعده می دهند اما در میدان عمل اتفاقی رخ نمی‌دهد.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7850

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس