×

موافقت اصولی با تأسیس دانشکده داروسازی در قزوین صادر شد

پیگیری های نماینده قزوین در مجلس منجر به صدور موافقت اصولی با تاسیس دانشکده داروسازی در قزوین شد.

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
  • ۰
  • موافقت اصولی با تأسیس دانشکده داروسازی در قزوین صادر شد

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، یکی از موضوعات مورد پیگیری مستمر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان، مسئولان استانی اخذ مجوزهای ضروری برای راه‌اندازی دانشکده داروسازی در استان قزوین بود.

     این موضوع که همواره مورد تاکید و پیگیری و تلاش مجددانه نماینده استان و مسئولان استان در ۳ سال گذشته بود، الحمدلله با موافقت های اولیه در مراحل مختلف روبرو شد و مجوز جذب دانشجوی خارجی در مرحله نخست داده شد و هم اکنون ساخت ساختمان این دانشکده نیز در قزوین در حال انجام است.

    محمدبیگی با اعلام خبر امیدآفرین اخذ موافقت اصولی تأسیس دانشکده داروسازی در استان قزوین گفت: استان قزوین با وجود فعالیت شرکت‌های بسیار در حوزۀ تجهیزات دارویی و بهداشتی از داشتن دانشکده داروسازی محروم بود و سالها این مطالبه مهم مورد درخواست جامعه علمی استان قرار داشت.

    وی ادامه داد: ماحصل رایزنی های مکرر و پیگیری های مستمر در کمیسیون بهداشت و نشست با معاونت آموزشی در وزارتخانه و تلاش های مدیریت دانشگاه علوم پزشکی قزوین، وزیر محترم بهداشت به صورت رسمی موافقت اصولی تأسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین را با استناد به رأی جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد.

    این نماینده مجلس بیان کرد: این اتفاق مهم که تحول بزرگی را رقم خواهد زد گامی بلند در راستای ارتقاء نظام سلامت در استان و رتبه دانشگاه علوم پزشکی در کشور خواهد بود./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9857

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس