×

مواضع رئیس‌جمهور در این سفر عزتمندانه، انقلابی و حکیمانه بود/ رئیسی در کسوت یک رئیس‌جمهور انقلابی ظاهر شد

دو نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع مقتدرانه رئیس‌جمهور در مجمع‌عمومی سازمان ملل، او را به‌عنوان رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی توصیف کردند.

  • ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
  • ۰
  • مواضع رئیس‌جمهور در این سفر عزتمندانه، انقلابی و حکیمانه بود/ رئیسی در کسوت یک رئیس‌جمهور انقلابی ظاهر شد

    به گزارش صبح مجلس، «غلامحسین رضوانی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح مجلس پیرامون سفر اخیر حجت‌الاسلام رئیسی به مقر سازمان ملل متحد همچنین مواضع او در این سازمان اظهار کرد: رویکرد رئیس‌جمهور در این سفر عالی بود؛ زیرا او در این سفر در تراز یک رئیس‌جمهور انقلابی جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد. مواضع رئیس‌جمهور در این سفر عزتمندانه، انقلابی و حکیمانه بود.

    نماینده مردم تهران در مجلس همچنین درباره صحبت‌های رئیس‌جمهور درباره اسلام‌هراسی برخی از کشورها هم گفت: آن اظهارات در واقع صدای حقی بر علیه کسانی بود که فکر می‌کنند با اهانت و تحقیر مقدسات مسلمانان می‌توانند کار خود را پیش ببرند.

    وی تصریح کرد: در مجموع رویکردهای رئیس‌جمهور در زمان حضور در مجمع‌عمومی سازمان ملل را بسیار مثبت می‌دانم، زیرا پس از مدت‌ها شاهد آن بودیم که رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب در سازمان ملل متحد حضور پیدا کرده است.

    رئیسی در کسوت یک رئیس‌جمهور انقلابی ظاهر شد

    «سید کاظم موسوی» نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی هم در گفتگو با صبح مجلس پیرامون این موضوع اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور کشورمان به مقر سازمان ملل در نیویورک را اتفاقی مثبت می‌دانم، زیرا او در این سفر مشکلات جهان اسلام به‌ویژه مظلومیت ایران اسلامی در مواجهه با تحریم‌های اقتصادی آمریکا را به‌خوبی بیان کرد.

    نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: رئیس‌جمهور کشورمان در این سفر با درنظرگرفتن رهنمودهای مقام معظم رهبری، سخنرانی بسیار خوبی را در کسوت یک رئیس‌جمهور انقلابی در مجمع‌عمومی سازمان ملل متحد بیان کرد.

    وی همچنین درباره اظهارات رئیس‌جمهور پیرامون اسلام و اقدامات اسلام‌هراسانه برخی از کشورها گفت: او با بالابردن قرآن در مجمع‌عمومی سازمان ملل این پیام را به جهانیان رساند که کتاب قرآن به‌عنوان یکی از مقدسات مهم مسلمانان به‌مانند دیگر کتب دینی سایر ادیان مثل تورات و انجیل یک کتاب آسمانی است؛ لذا، هرگونه توهین به این کتاب به منزله حربه به یک دین الهی است/

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=10124

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس