×

منتخبان ملت تا ۷ خرداد سال آینده نماینده مردم هستند

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تأکید بر اینکه منتخبان ملت تا ۷ خرداد سال آینده نماینده هستند، گفت: صدور بخشنامه ای تحت عنوان اینکه از هم اکنون استانداران، فرمانداران و بخشداران با نمایندگان ارتباط نداشته باشند، در تاریخ دولت ها سابقه ندارد.

  • 3 مرداد 1402
  • 0
  • منتخبان ملت تا ۷ خرداد سال آینده نماینده مردم هستند

    به گزارش صبح مجلس، علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشنامه غیر قانونی وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور صبح مجلس مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس، گفت: صبح مجلس فعلی منتخب مردم هستند و تا هفتم خردادماه ۱۴۰۳ جایگاه نمایندگی مردم در قوه مقننه را بر عهده دارند.

    وی اظهار کرد: بدون شک همه اذعان دارند که در ایام قانونی تبلیغات انتخابات باید عدالت رعایت شود اما صدور چنین بخشنامه ای تحت عنوان اینکه از هم اکنون استانداران، فرمانداران و بخشداران با صبح مجلس ارتباط نداشته باشند، اقدام اشتباهی بوده و در تاریخ دولت ها سابقه ندارد هر چند وحیدی، وزیر کشور پس از مطلع شدن از این موضوع، بلافاصله اقدام به لغو این بخشنامه کرد و در جلسه غیر علنی صحن مجلس شورای اسلامی از صبح مجلس عذرخواهی کرد.

    منبع: خانه ملت 

    دکتر پزشکیان معتقد به رفع مشکلات در تمام استان‌ها هستند بیشتر بخوانید: دکتر پزشکیان معتقد به رفع مشکلات در تمام استان‌ها هستند

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8063

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس