×

منابع انسانی توسعه یافته از دل آموزش و پرورش بیرون می‌آید

نماینده مردم بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: منابع انسانی توسعه یافته از دل آموزش و پرورش بیرون می‌آید و مقام معظم رهبری معلم را به معمار تشبیه کرده که این تشابه به زیبایی بیان شده است.

  • ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
  • ۰
  • منابع انسانی توسعه یافته از دل آموزش و پرورش بیرون می‌آید

    به گزارش صبح مجلس ، مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا و عضو مجمع صبح مجلس استان کهگیلویه و بویراحمد درمجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: ساماندهی منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد و هفته‌های آینده به آن پرداخته خواهد شد.

    وی ادامه داد: اجرای طرح رتبه بندی کار بسیار بزرگی است که در دولت سیزدهم به ثمر نشست و در ابتدای کار ۳۸ هزار میلیارد تومان مجلس برای اجرای این طرح پیش بینی کرد.

    روشنفکر افزود: در زمینه آموزش و پرورش انقلاب بزرگی پس از انقلاب اسلامی تاکنون صورت گرفته است و در این استان استعدادهای نابی همچون دکتر ملک حسینی‌ها، نیک اقبال‌ها، یزدانپناه ها توسط معلمان بزرگی پرورانده شده‌اند.

    نماینده مردم بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: مرحوم آیت الله ملک حسینی و آیت الله میراحمد تقوی چنانچه در شهرهای بزرگ‌تری همچون قم خدمت می‌کردند شاید آوازه شأن از این هم بیشتر بود و آوازه جهانی پیدا می‌کردند اما ترجیح دادند در دیار خود بمانند و در این استان خدمت کنند.

    روشنفکر با بیان اینکه زمانی یک کشور به رشد و ترقی می‌رسد که منابع انسانی توسعه یافته داشته باشد، گفت: منابع انسانی توسعه یافته از دل آموزش و پرورش بیرون می‌آید و مقام معظم رهبری معلم را به معمار تشبیه کرده که این تشابه به زیبایی بیان شده است.

    وی اظهار داشت: ۳۰۰ هزار نفر در بحث آموزش معلم، حوزه‌های فرهنگی و اداری کمبود وجود دارد و این مهم زیبنده آموزش و پرورش نیست و باید به سمت و سوی توسعه دانشگاه فرهنگیان گام برداریم زیرا که این دانشگاه قلب تپنده وزارت آموزش و پرورش است.

    روشنفکر تصریح کرد: همسان سازی حقوق به جد دنبال می‌شود و یک بار برای همیشه باید رفع شود البته اکنون تلاش شد افزایش پایان هر سال شامل بازنشستگان نیز بشود و طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش ۷۰ درصد از کسانی که مشمول رتبه بندی شده‌اند، رضایت کامل دارند و تنها ۳۰ درصد اعتراضاتی دارند که رفع می‌شود.

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8182

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس