×

مقوله عفاف و حجاب را باید با دقت، پختگی و جامعیت پیش ببریم

سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
  • ۰
  • مقوله عفاف و حجاب را باید با دقت، پختگی و جامعیت پیش ببریم

    به گزارش مجلس فوری، صبح امروز (جمعه ۲۶خردادماه) سومین نشست هم اندیشی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در شهر مقدس مشهد درحال برگزاری است.

    جلسه برگزار شده امروز سومین نشست تخصصی از نشست‌های بررسی زوایای مختلف لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب است، این نشست‌ها به منظور دریافت نظرات، دیدگاه‌ها، انتقادات و نقطه نظر نخبگان برگزار می‌شود.

    نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی، رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی نیز حضور دارند.

    به گزراش مجلس فوری، مجلس فوری مجلس درجلسه علنی روز(سه‌شنبه  ۲۳ خرداد) به دوفوریت لایحه حجاب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رأی ندادند اما به یک‌فوریت آن رأی دادند.

    بنابراین این لایحه به‌صورت یک‌فوریت در دستورکار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت و پس از تأیید کلیات این لایحه کمیسیون‌های مربوطه جزئیات آن را مورد بررسی قرار خواهند داد و بعد از بررسی‌های لازم به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد تا مجلس فوری مجلس به جزئیات آن رأی دهند.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5475

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس