×

مصوبه تاثیر معدل در کنکور لغو شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم درخواست کرد تا برای تحقق عدالت و انصاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص تاثیر معدل در کنکور لغو شود.

  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
  • ۰
  • مصوبه تاثیر معدل در کنکور لغو شود

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فاطمه مقصودی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: به خاطر خدا، شهدا و برای عدالت و انصاف به داد محرومان و فقرا برسید. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص تاثیر معدل در کنکور برای انسانیت لغو شود و مجلس انقلابی علاج واقعه قبل از وقوع کند.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم ادامه داد: ما وکلای مردم هستیم و حق سنگین محرومان و مردم گرفتار بر دوش ما سنگینی می کند. فقر در حوزه آموزش و محرومیت از عدالت اجتماعی از بدترین نوع فقر است که هر گونه امید و آرزویی را در نسل آینده می کشد. کاهش شمار داوطلبان در کنکور نشان دهنده این است که جامعه دچار تنش شده است، نگرانی خانواده ها و دانش آموزان را ببینید و چشمتان را بر این حقایق نبندید.

    وی افزود: تا زمانی که زیرساخت مناسب و عادلانه در حوزه آموزش ایجاد نشود، هرگونه تصمیم برای اجرای این گونه مصوبات ظلم به مناطق محروم و کودکان است. مدارس غیرانتفاعی و کلاس های کنکور و کتب آموزشی و رانت نمره، مافیاهایی هستند که دراین حوزه وجود دارند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7334

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس