×

مشکل صف های طولانی بنزین باید حل شود

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با انتقاد از کمبود بنزین و صف های طولانی بنزین در حوزه انتخابیه خود گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان باید انجام شود، چرا که آنان چشم انتظار هستند و دولت و مجلس باید به این موضوع به طور ویژه رسیدگی کنند. همچنین افزایش حقوق کارمندان خصوصاً کارمندان وزارتخانه های کشور و جهاد کشاورزی و شهرداری ها نیز باید انجام شود.

  • 16 مرداد 1402
  • 0
  • مشکل صف های طولانی بنزین باید حل شود

    به گزارش صبح مجلس، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۶ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نفت گفت: بنزین در علی آباد کتول موجود نیست، مردم در صف های طولانی بنزین معطل می شوند، برای رفع این معضل فکری اساسی کنید.

    نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی همانگونه که کار آقای لطیفی انجام شد، انتظار داریم کار این عزیزان نیز مانند ایشان انجام شود.

    وی افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان باید انجام شود، چرا که آنان چشم انتظار هستند و دولت و مجلس باید به این موضوع به طور ویژه رسیدگی کنند. همچنین افزایش حقوق کارمندان خصوصاً کارمندان وزارتخانه های کشور و جهاد کشاورزی و شهرداری ها نیز باید انجام شود.

    فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود بیشتر بخوانید: فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم درخصوص کالابرگ الکترونیکی بیان کرد: این کالابرگ باعث می شود قدرت خرید کارگران، کارمندان، بازنشستگان، اقشار آسیب پذیر و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یابد، بنابراین نیاز است که دولت و مجلس گام به گام در جهت تحقق این امر پیش روند.

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8816

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس