×

مشکلات اساسی چهارمحال و بختیاری در حوزه آب حل شده است

رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش اعظمی از مشکلات اساسی استان در حوزه آب با پیگیری مسئولان از سطح کلان حل شده است.

  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
  • ۰
  • مشکلات اساسی چهارمحال و بختیاری در حوزه آب حل شده است

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد و رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای حل مشکلات کشور بهره‌مند شد، گفت: مجلس شورای اسلامی قوانین بسیار خوبی برای حل مشکلات وضع کرده است.

    این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات اساسی استان در حوزه آب با پیگیری مسئولان از سطح کلان حل شده است، گفت: حل مابقی مشکلات نیز در دستور کار قرار دارد، آب یکی از زیرساخت‌ها مهم در حوزه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه دولت در سیاست خارجی گام‌های خوبی با رویکرد اقتصادی برداشته است، عنوان کرد: بخش خصوصی نیز باید وارد میدان شود، زیرساخت‌ها را باید تقویت کنیم.

    حمزه با بیان اینکه بانک‌ها بنگاه‌داری می‌کنند، خاطرنشان کرد: بانک‌ها حمایت لازم را از بخش خصوصی انجام نمی‌دهند، دولت باید از این بخش حمایت کند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7514

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس