×

مسائل پرورشی و فرهنگی جزء اولویت های بودجه ۱۴۰۲ باشد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تاکید بر اینکه مسائل پرورشی و فرهنگی باید در اولویت برنامه ریزی در حوزه آموزش و پرورش باشد، گفت: اگر این دو موضوع جزء اولویت های بودجه ۱۴۰۲ باشد، بسیاری از مشکلات حل می شود.

  • 30 دی 1401
  • 0
  • مسائل پرورشی و فرهنگی جزء اولویت های بودجه ۱۴۰۲ باشد

    به گزارش مجلس فوری، شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در رابطه با اولویت‌های حوزه آموزش و پرورش که باید در بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه ویژه برنامه ریزان قرار گیرد، بیان کرد: بودجه آموزش و پرورش برای سال ۱۴۰۲ فقط یک درصد اضافه شده است، به این صورت که سال گذشته ۱۴ درصد بوده و امسال به ۱۵ درصد رسیده است.

    مسائل پرورشی و فرهنگی در اولویت بودجه ۱۴۰۲ باشد

    وی در ادامه یادآور شد: در خصوص اولویت های آموزش و پرورش این همه بر سر یک سری از مسائل داد زده ایم که از جمله آنها بحث فضای مجازی و مشکلاتی بود که در دو سه ماه اخیر پیش آمد، بنابراین اگر مسائل پرورشی و فرهنگی در اولویت برنامه ریزی ها برای حوزه آموزش و پرورش قرار گیرند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

    گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند بیشتر بخوانید: گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

    نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: خدا کمک کند تا بتوانیم به مردم کمک کنیم.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=2334

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس