×

مسئولان چند تیم ورزشی را لنگرگاه تعادل پست‌های خود نکنند

نماینده مردم سروستان در مجلس ضمن انتقاد از وزارت ورزش برای نحوه برخورد با چند تیم ورزشی و استفاده از آنها گفت: تا کی لنگرگاه تعادل پست‌های خود را در این چند تیم قرار دهید.

  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
  • ۰
  • مسئولان چند تیم ورزشی را لنگرگاه تعادل پست‌های خود نکنند

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: تا کی با چند تیم سوگلی قصد دارید با روح و روان جوانان ورزش دوست بازی کنید و تا کی لنگرگاه تعادل پست‌های خود را در این چند تیم قرار دهید.

    نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس در ادامه با انتقاد از نحوه ابلاغ بودجه‌ها و تذکر به سازمان برنامه و بودجه افزود: این سازمان اعلام کرده است تا زمانی که بودجه تخصیص داده نشده، پروژه از سوی پیمانکار گرفته نشود؛ وقتی سازمان شب عید اعلام تخصیص می‌کند چطور انتظار دارد پیمانکار پروژه را گرفته و کار را آغاز کند.

    وی در ادامه با تأکید بر اینکه طبق قانون، عوارض کشاورزی باید قبل از فصل کشت اعلام شود، عنوان کرد: لازم است وزیر جهاد کشاورزی از تصمیمات احساسی خودداری کند که کشاورزی را نابود کرده است.

    عضو مجمع نمایندگان استان فارس در پایان با انتقاد از روش دامدار کارت‌ها، خاطر نشان کرد: اگر به داد کشاورزی و دامداری نرسید، نمی‌توانید جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرید./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7346

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس