×

مسئولان به دنبال جبران کمبودها در منطقه زلزله زده خوی هستند

وزیر کشور با اشاره به وضعیت نامناسب هوا در منطقه زلزله زده خوی گفت: همه مسئولان به دنبال این هستند کمبودها سریعاً جبران شود

  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
  • ۰
  • مسئولان به دنبال جبران کمبودها در منطقه زلزله زده خوی هستند

    به گزارش مجلس فوری، احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم عصر امروز (‌۱۰ بهمن ماه) پس از حضور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز با اعضای کمیسیون عمران نیازمندی‌هایمان در خصوص لایحه بودجه سال آینده را بیان کردیم و ان شاءالله با همکاری نمایندگان در قانون بودجه ۱۴۰۲ موارد مطروحه پیش بینی خواهد شد.

    این وزیر دولت سیزدهم ادامه داد: در خصوص موضوعات متعددی نظیر حمل و نقل عمومی، مدیریت پسماند، تعیین تکلیف اراضی،  قطارهای شهری و همچنین سایر مسائل عمرانی پیشنهاداتی را مطرح کردیم.

    وزیر کشور در خصوص آخرین وضعیت زلزله‌زدگان خوی گفت: مسئولان اعم از استاندار آذربایجان غربی، رئیس سازمان مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های امدادرسان در منطقه زلزله زده مستقر هستند و کارها به خوبی پیش می‌رود.

    وحیدی با اشاره به وضعیت نا مناسب هوا در منطقه زلزله زده خوی عنوان کرد:  هوا در این منطقه بسیار سرد بوده و مردم احتیاج دارند، کمک‌ها و امدادرسانی ها به فوریت صورت بگیرد. البته امدادرسانی و سایر کارها انجام شده اما همه مسئولان به دنبال این هستند کمبودها سریعاً جبران و مردم به سرعت به حالت استقرار مناسبی برسند.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=2926

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس