×

مردم نهبندان و سربیشه با کم آبی دست و پنجه نرم می کنند

نماینده مردم نهبندان در مجلس یازدهم با اشاره به خشکسالی های اخیر و مشکلات مردم در تامین آب مورد نیاز خود، از وزیر نیرو خواست نسبت به تسریع طرح های آبرسانی اقدام کند.

  • 25 تیر 1402
  • 0
  • مردم نهبندان و سربیشه با کم آبی دست و پنجه نرم می کنند

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مصطفی نخعی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به وضعیت وخیم آب در خراسان جنوبی به ویژه شهرستان های نهبندان و سربیشه گفت: مردم مظلوم این منطقه در بسیاری از ساعات روز و حتی روزها در بی آبی کامل به سر می برند، لذا از وزیر نیرو و مدیران ارشد استانی می خواهیم درخصوص تکمیل طرح های آبرسانی تسریع کنند.

    نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس یازدهم گفت: به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص احیای قنوات و تسریع در اجرای طرح های انتقال آب به حوزه انتخابیه تذکر می دهم. هم اکنون دام عشایر در خراسان جنوبی تشنه هستند، تاکنون این میزان بی عملی و سوءمدیریت نسبت به دامداران و عشایر و کشاورزان را شاهد نبوده ایم.

    فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود بیشتر بخوانید: فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود

    وی در پایان به وزیر کشور درخصوص بحران خشکسالی هشدار داد و از وی خواست این موضوع را جدی بگیرد و برای آن برنامه ریزی کند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7340

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس