×

مردم نباید از خلأ نبود وزرای کشاورزی و صمت متضرر شوند

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت معیشتی مردم گفت: مجلس باید به نحوی برنامه ریزی کند که مردم از خلأ نبود وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و آموزش و پرورش متضرر نشوند.

  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
  • ۰
  • مردم نباید از خلأ نبود وزرای کشاورزی و صمت متضرر شوند

    به گزارش نمایندگان، سلمان اسحاقی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس بیان کرد: اصرار مجلس شورای اسلامی بر این است که طرح اولویت دار اصلاح قانون انتخابات به نتیجه برسد اما در این مدت نباید از مسائل اقتصادی و معیشت مردم غافل شد. اکنون وزارت جهاد کشاورزی با سرپرست اداره می‌شود و در مقطعی هستیم که باید در مورد نهاده‌های دامی، خرید دام سبک و سنگین و در مورد دان مرغ و قیمت گذاری تصمیم‌گیری شود.

    وی در ادامه اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه ‌ریزی صورت گیرد تا مردم از خلأ نبودن وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و آموزش و پرورش متضرر نشوند.

    نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمانی هستیم که باید درباره نیروهای خرید خدمات و رتبه‌بندی معلمان اقدام صورت گیرد. اقتصاد و معیشت مردم باید مورد توجه مجلس شورای اسلامی باشد. باید در بعد نظارتی مجلس پیرامون مسائل اقتصادی و معیشت مردم نیز اهتمام لازم وجود داشته باشد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3250

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس