×

محصول برنج کشاورزان گیلانی در حال نابودی است/ ارز دولتی برنج به شرکت های متمول برای واردات بی رویه اختصاص یافت

نماینده مردم گیلان با انتقاد از اختصاص ارز برنج به چند شرکت متمول برای واردات بی رویه و مازاد نیاز کشور گفت: برنج سال گذشته در انبارهای شالیکوبی و حتی منازل کشاورزان مثل یخ در حال آب شدن است و کشاورزان خراب شدن دسترنج خود را مشاهده می کنند، بنابراین باید تسهیلات لازم به این کشاورزان پرداخت شود تا بیش از این متضرر نشوند.

  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
  • ۰
  • محصول برنج کشاورزان گیلانی در حال نابودی است/ ارز دولتی برنج به شرکت های متمول برای واردات بی رویه اختصاص یافت

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا احمدی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت بحرانی کشاورزان گیلانی گفت: چرا با ارز دولتی برنج وارد کشور شد و این ارز یارانه ای به چند شرکت متمول اختصاص یافت، در حالی که برنج وارد شده به کشور چندین برابر نیاز کشور بود.

    نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم افزود: کشاورزان شمال کشور در این روزها بدترین روزهای عمر خود را می گذرانند، چرا صدای دولتمردان و نمایندگان مجلس درنیامد و چرا این ارز به چند شرکت متمول پرداخت شد تا برنج بیش از نیاز کشور وارد شود؟ آه و ناله کشاورزان گیلانی به جایی نمی رسد؟ این کشاورزان نیازمند کمک های دولتی هستند.

    وی تصریح کرد: برنج سال گذشته در انبارهای شالیکوبی و حتی منازل کشاورزان مثل یخ در حال آب شدن است و کشاورزان خراب شدن دسترنج خود را مشاهده کرده و چاره ای ندارند. در این خصوص باید بحث تحول اقتصادی دیده شده و کمک کنیم تا تسهیلات لازم در این خصوص به این کشاورزان پرداخت شود./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9373

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس