×

محرومیت و مظلومیت سیستان و بلوچستان در برنامه هفتم توسعه فراموش نشود/ ضرورت جذب معلمان حق التدریسی با عنوان خرید خدمات در بدنه آموزش و پرورش

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس یازدهم خواستار توجه به محرومیت های استان سیستان و بلوچستان در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس شد.

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
  • ۰
  • محرومیت و مظلومیت سیستان و بلوچستان در برنامه هفتم توسعه فراموش نشود/ ضرورت جذب معلمان حق التدریسی با عنوان خرید خدمات در بدنه آموزش و پرورش

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالناصر درخشان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: نمایندگان محترم، لطفاً در برنامه هفتم محرومیت و مظلومیت سیستان و بلوچستان را فراموش نکنید، این استان نیازمند نگاه عالمانه شما به رفع محرومیت است.

    نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس یازدهم افزود: آقای رئیس جمهور از دغدغه شما برای رفع محرومیت از سواحل مکران قدردانی میکنم، اما بدون توجه به ملاحظات فرهنگی و قومیتی منطقه، ایجاد ساختارهای جدید می تواند پیامدهای منفی به دنبال داشته باشد، یعنی توسعه تبدیل به ضد توسعه می شود.

    وی همچنین با تذکر به وزیر نیرو ادامه داد: با توجه به بحران آب شرب در شهرستان های لاشار و فنوج هنوز اجرای طرح آب شرب شهرستان همچنان معطل مانده است، لذا توضیح بفرمایید علت چیست؟

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با تذکر به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: احداث راه های حوزه انتخابیه آرزوی مردم منطقه است، لذا ضرورت دارد که تسریع بفرمایید.

    درخشان در تذکری دیگر به وزیر نفت گفت: آقای اوجی، افتخار شما در سیستان و بلوچستان صرف جویی ۱۷۵ میلیون لیتری بنزین در ۱۱ ماه گذشته است، اما آیا خبر دارید برخی از جایگاه ها تا ۲۴ ساعت به دلیل عدم صرفه جویی تعطیل شده و مردم ساعت ها در جایگاه ها منتظر دریافت بنزین هستند؟ آیا این است کرامت انسانی؟

    وی همچنین با تذکر به وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: آقای وزیر، مهرماه رسید اما معلمان حق التدریس هنوز بلاتکلیف هستند، در حالی که سال ها در صف مبارزه با بی سوادی بوده اند، لطفا با قید فوریت با عنوان خرید خدمات در بدنه آموزش و پرورش جذب شوند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9975

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس