×

محدود کردن فعالیت مردم در فضای مجازی ناقض اصل ۹ قانون اساسی است

نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از وضعیت نامناسب اینترنت در حوزه انتخابیه خود خطاب به رئیس جمهور، گفت: فعالیت ما و شما در پلتفرم های فضای مجازی در حالی که مردم محدود شده اند چه معنایی دارد آیا این امر ناقض اصل ۹ قانون اساسی نیست؟

  • 31 مرداد 1402
  • 0
  • محدود کردن فعالیت مردم در فضای مجازی ناقض اصل ۹ قانون اساسی است

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: برای صبر معلمان خرید خدمت و حق التدریس حدی قائل شوید، حقوق انسانی و شان بالای معلمان این جهادگران تعلیم و تربیت خدشه دار شده است آن ها هم فرزندانتان هستند برای تبدیل وضعیت این افراد و معلمان طرح مهرآفرین اقدام عاجل کنید.

    نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همکاران با طرح ساماندهی کارکنان شرکتی کاری کردند کارستان، اکنون بازنشستگان نیز چشم انتظار تصویب و اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان هستند تا کمی کامشان شیرین شود.

    وی خطاب به وزیر نیرو، گفت: حریم بستر رودخانه باهو وکاجو موجب نگرانی مردم به ویژه کشاورزان شده است، باید نسبت به آن بازنگری شده و همچنین نسبت به بند موتوری در مسیر رودخانه باهو اقدام شود.

    سعیدی خطاب به وزیر راه، عنوان کرد: حاشیه نشینی چابهار چه به لحاظ حجم و چه به لحاظ الگوی زیست یک تراژدی تمام عیار بوده و هیچگونه از مصوباتی که هنگام حضور روسای مجلس و دولت در منطقه تعیین شده اجرایی نشده است. رنج مردم روز به روز در حال افزایش بوده لذا باید برای حاشیه نشینی چابهاری و بافت فرسوده این منطقه و شهرهای اطراف اقدام انقلابی صورت بگیرد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: امروز گزارش مفصلی از وضعیت ارتباطات و اینترنت در کشور ارائه کردید، یک بار هم به شهرستان های قصرقند و نیکشهر بیایید تا مشاهده کنید مردم برای لحظه ای اتصال به قله کوه و بالای درختان مراجعه می کنند، به تعهد خود در ارتقای ارتباطات در بلوچستان پایبند باشید.

    مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست بیشتر بخوانید: مشکلات کشور توسط یک جناح قابل حل نیست

    وی در ادامه خطاب به وزیر نیرو، تاکید کرد: ماه گذشته برای چند روز فشار در برخی از مناطق تهران کاهش یافت، از صدر تا ذیل شرکت آب و فاضلاب چنان به تحرک افتادند که در سریع ترین زمان فشار آب تنظیم شد، علیرغم اقدامات بی بدیل شما و نیروهای شرکت آب و فاضلاب مردم چابهار تنها هفته ای چند ساعت آب دارند، تشنگی، تشنگی است و فرقی ندارد ولنجک تهران باشد یا دشتیاری.

    سعیدی اضافه کرد: آقای وزیر بهداشت یک پرستار باید ۳۵ ساعت اضافه کاری کند تا بتواند یک کیلو گوشت بخرد، این است شان بالای پرستاری، روسای قوا؛ مردم دردمند استان سیستان و بلوچستان کماکان منتظر تحقق اجرای عدالت هستند، بسیاری از شهدای جمعه خونین زاهدان تنها نان آوران خانه های خود بودند، خود را جای مادران جگرسوخته، نمازگزاران مسلمان زاهدان قرار دهید. اجرایی شدن مصوبات سفر نمایندگان رهبری و محاکمه شفاف و عادلانه بانیان جمعه خونین مطالبه بی بازگشت مردم استان است.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور اضافه کرد: فعالیت ما و شما در پلتفرم های فضای مجازی و محرومیت مردم از دسترسی به آن ها چه معنایی دارد آیا با محدود کردن دسترسی مردم اصل ۹ قانون اساسی را نقض نکرده ایم، واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند مشکلی دارم ز دانشمندِ مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند؟/

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9306

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس