×

مجمع مصوبه مجلس در موضوع شفافیت مجمع و هیات عالی نظارت را به مصلحت تشخیص نداد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه منتظر اعلام رسمی نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره شفافیت در این مجمع است تا ابلاغ برای اجرای آن صورت گیرد، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرائی که به تصویب مجلس رسیده بود را در موضوع شفافیت مجمع و هیات عالی نظارت به مصلحت تشخیص نداد.

  • ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
  • ۰
  • مجمع مصوبه مجلس در موضوع شفافیت مجمع و هیات عالی نظارت را به مصلحت تشخیص نداد

    به گزارش مجلس فوری، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی اختلاف نظر مجلس و شورای نگهبان در خصوص طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های ذی ربط در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: بعد از اینکه طرح شفافیت قوای سه گانه در زمینه شفافیت مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیات عالی نظارت مجمع اصرار کرد، طرح طبق قانون به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.

    نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجمع تشخیص مصحلت نظام، سه جلسه در کارگروه تخصصی و سه جلسه در صحن مجمع در باره این مصوبه مجلس، برگزار شد تا مجمع بر اساس تشخیص مصلحت رای خود را صادر کند.

    وی تاکید کرد: نهایتا مجمع رای خود را اعلام کرد و مصوبه مجلس در موضوع شفافیت مجمع و هیات عالی نظارت را به مصلحت تشخیص نداد.

    رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه فرآیند قانون گذاری در موضوع شفافیت طولانی شده است گفت: منتظر هستیم بر اساس روال قانونی مصوبه مجمع به مجلس برگردد تا هر چه زودتر برای اجرا ابلاغ شود.

    منبع: خانه ملت

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6378

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس