×

مجلس باید در بررسی های خود، لوایح دولت را نسبت به طرح‌های نمایندگان مقدم بداند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، گفت: بر اساس فرمایشات ایشان، مجلس باید لوایح دولت را نسبت به طرح‌های نمایندگان در بررسی مقدم بداند.

  • ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
  • ۰
  • مجلس باید در بررسی های خود، لوایح دولت را نسبت به طرح‌های نمایندگان مقدم بداند

    به گزارش نمایندگان، حسین بامیری با اشاره به دیدار امروز(چهارشنبه، ۳ خرداد ماه) نمایندگان با رهبر معظم انقلاب و گزارشی که از سوی رئیس مجلس از عملکرد ۳ ساله مجلس یازدهم ارائه شد، گفت: مقام معظم رهبری برای بار چندم نیز این مجلس را مجلسی انقلابی و ارزشی دانستند.

    نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برخی توصیه های رهبری، عنوان کرد: وضع قوانین، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقدم دانستن لوایح دولت نسبت به طرح های پیشنهادی نمایندگان از جمله  مواردی بود که ایشان نسبت به آن تأکید کردند.

    وی در ادامه با اشاره به قوانینی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، اظهار کرد: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها از جمله قوانینی بود که رهبر انقلاب از آن تشکر کردند که کشور را در خصوص مسائل هسته ای بیمه کرد و به نوعی آن را تضمین کرد.

    بامیری در ادامه ضرورت هماهنگی سه قوه از تأکیدات مهم رهبری دانست و گفت: تعامل میان دو قوه مجریه و مقننه مثال زدنی بود و تأکید شد که این تعامل افزایش یابد؛ همچنین ایشان روی وضع قوانینی در راستای کاهش تورم و رونق تولید تأکید داشتند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با اشاره به سال آخر مجلس یازدهم تأکید کردند که مجلس باید در مقطع ملی، استانی و شهرستانی به مواردی توجه کند که این نکات از سوی ایشان ذکر شد.

    عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم با توجه به جدیت و اهتمامی که از سال ۹۹ تا کنون داشته، اجر و مزد خود را در دیدگاه های حکیمانه و عالمانه حضرت آقا شاهد بود و از اینجا به بعد نیز فرمایشات و توصیه های ایشان فصل الخطاب عملکرد ما در سال پایانی خواهد بود

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=4052

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس