×

متاسفانه جمعی به اسم انقلابی‌گری از تعهد فراکسیونی سرباز می‌زنند

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب گفت: برخی با تندروی چشم بر مصلحت کشور و حق مردم می بندند و به دنبال منافع و اهداف خود هستند و همین امر هم سبب شده در رفتارهای جمعی جبهه انقلاب بیشتر از آنکه یاری کننده باشند به مانع تبدیل شوند.

  • 21 اردیبهشت 1402
  • 0
  • متاسفانه جمعی به اسم انقلابی‌گری از تعهد فراکسیونی سرباز می‌زنند

    به گزارش نمایندگان، فریدون حسنوندعضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه همفکری و کار جمعی اساس کار پارلمانی در مجلس است، گفت: فراکسیون های مجلس بستر مناسبی را برای کار جمعی گروه های سیاسی حاضر در مجلس فراهم آورده اند و وقتی نمایندگان در یک فراکسیون عضو می‌شوند بنا این است که مشکلات را با همبستگی حل کنند، بنابراین نادیده گرفتن تصمیمات جمعی و منطق قالب بر فراکسیون از سوی جمعی از اعضا به عناوین مختلف اقدامی عجیب و به دور از رفتار پارلمانی است.

    نماینده مردم اندیمشک در مجلس یازدهم با بیان اینکه متاسفانه جمعی به اسم انقلابی‌گری و انقلابی بودن از تعهد فراکسیونی سرباز می‌زنند، ادامه داد: فراکسیون انقلاب اسلامی، فراکسیون اکثریت مجلس و خروجی اقبال مردم در انتخابات اسفندماه سال ۹۸ از ائتلاف جبهه انقلاب است اما برخی هرچند معدود در مجلس، انقلابی بودن فراکسیون را زیر سوال می‌برند و با شعارهای تند و به دور از واقعیات کشور سعی در تضعیف آن دارند. انگار که خود مصادق و معیار انقلاب و انقلابی بودند هستند.

    حسنوند با اشاره به معیارهای انقلابی گری که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان از جمله ساده‌زیستی، مسئولیت‌پذیری، مردمی بودن، مقدم داشتن حل مسائل اصلی، همکاری صمیمانه با قوا و پایبندی کامل به قانون اساسی برشمردند، ادامه داد: افرادی که خود را انقلابی می‌دانند باید این ویژگی‌ها را داشته باشند، برغم این ویژگی‌ها اما جمعی سوپرانقلابی‌ رفتار می‌کنند و شعار طرح می کنند که اصلا به واقعیت‌های کشور توجه ندارند.

    فرشاد ابراهیم پور بیشتر بخوانید: هفته آینده انتخابات هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

    وی تاکید کرد: اگر نمایندگان می‌خواهند خروجی مجلس انقلابی باشد باید خصوصیات مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در بحث ویژگی های نماینده انقلابی مورد توجه قرار دهند و توجهی به هیاهوسازی ها و رویکرد تخریبی برخی جریانات سیاسی نداشته باشند.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3366

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس