×

مالیات بر سوداگری فعالیت‌های اقتصادی را به بخش مولد سوق می‌دهد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت های سوداگرایانه به بهم ریختگی بازار کمک می کند،گفت: مالیات بر سوداگری می تواند به حد زیادی در مهار تورم کمک رسان و فعالیت های اقتصادی را به بخش مولد سوق دهد.

  • 11 تیر 1402
  • 0
  • مالیات بر سوداگری فعالیت‌های اقتصادی را به بخش مولد سوق می‌دهد

    به گزارش مجلس فوری، محمدرضا دشتی اردکانی با اشاره به توجه به موضوع مالیات بر سوداگری و تاثیر آن بر مهار تورم بیان کرد: به واقع کمیسیون اقتصادی در سه سال گذشته زیر ساخت های اقتصادی کشور اعم از مهار تورم را مدنظر قرار داده است.

    وی با اشاره به تصویب قانون مالیات بر سوداگری در کمیسیون اقتصادی تصریح کرد:این موضوع به حد زیادی می تواند در مهار تورم کمک رسان باشد،چراکه این طرح مقابل سوداگری و سفته بازی می ایستد.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:ما اگر بتوانیم با تدابیر لازم جلوی سوداگری و سفته بازی بازار را بگیریم می توانیم این منابع، یعنی منابعی که در بخش سوداگری وجود دارد را به بخش مولد اقتصاد سوق دهیم.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت های سوداگرایانه به بهم ریختگی بازار کمک می کند، بیان کرد: باید با تدابیر و قوانین مناسب مانع از رشد فعالیت های غیر مولد در عرصه اقتصادی کشور شد

    گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند بیشتر بخوانید: گزینه های نهایی برای ریاست ودادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6585

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس