×

لزوم اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به ورامین/ کارشکنان و منفعت طلبان جلوی اجرای پروژه متروی ورامین را گرفته اند

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: چرا دستور صریح رئیس جمهور و مصوبات سفر ایشان برای احداث مترو به عنوان یک خواسته بحق مردم با کارشکنی برخی مدیران و تعلل و سختگیری دستگاه های ذیربط اجرایی مورد بی توجهی قرار گرفته است.

  • ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
  • ۰
  • لزوم اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به ورامین/ کارشکنان و منفعت طلبان جلوی اجرای پروژه متروی ورامین را گرفته اند

    به گزارش خبرنگار مجلس فوری، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۵ تیرماه)  ضمن تبریک هفته قوه قضائیه طی تذکری خطاب به وزیر دادگستری گفت: از شما خواهش می کنم درباره رسیدگی به پرونده مالباختگان صندوق جعفری در شهرستان پیشوا و تلاش برای استرداد وجوه کامل این عزیزان اقدام شود.

    وی افزود: بسیاری از سپرده گذاران این صندوق تمام دارایی و سرمایه خود را در حساب این صندوق سپرده گذاری کرده بودند و انتظار این است مقامات قضایی با توجه به اهتمام جدی که در آنها می بینیم، سریعتر به این پرونده پیچیده رسیدگی کنند تا بیش از ۹ هزار مالباخته این صندوق از نگرانی نجات یابند.

    نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس یازدهم طی تذکری به رئیس جمهور گفت: چرا دستور صریح رئیس جمهور و مصوبات سفر ایشان برای احداث مترو به عنوان یک خواسته بحق مردم با کارشکنی برخی مدیران و تعلل و سختگیری دستگاه های ذیربط اجرایی مورد بی توجهی قرار گرفته است. آقای رئیس جمهور؛ احداث مترو یک مطالبه عمومی است و انتظار مردم دیار ۱۵ خرداد، تحقق وعده شما و دولت جنابعالی است، بنابراین لطفا با مخالفان و کارشکنان و دلالان منفعت طلب که اجرای مترو با منافع آنها تعارض دارد، مقابله کنید و اجازه ندهید تصمیم حاکمیتی جنابعالی زیر سوال رود.

    نوش آبادی در تذکری خطاب به وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شما تقاضا داریم تا به قول خود وفا کرده و سریعتر وضعیت نابسامان قطار حومه ای را برطرف کنید. شما قول دادید که تعداد قطارها و واگن ها را افزایش دهید و هم مشکل سیستم تهویه و سرمایشی این قطار را برطرف کنید، چرا شرایط سخت رفت و آمد مردم در این قطارها را درک نمی کنید؟ لذا انتظار مردم حل این مشکلات و توجه وزرای مربوطه برای رفع این نگرانی هاست.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6195

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس