×

قطع چند روزه آب شرب در روستاهای شادگان/ بی مسئولیتی برخی‌ها کار دست مردم داد! 

نماینده مردم شادگان در مجلس از قطع آب روستاهای این شهرستان در روزهای گذشته خبر داد و گفت: این قطعه آب فقط به خاطر ناهماهنگی بین اداره آب و برق و اداره آب و فاضلاب بوده است!

  • ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
  • ۰
  • قطع چند روزه آب شرب در روستاهای شادگان/ بی مسئولیتی برخی‌ها کار دست مردم داد! 

    حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح مجلس، گفت: آب تعداد قابل توجهی از روستاهای اطراف شهرستان شادگان در روزهای گذشته قطع شده است. 

    وی افزود: این قطعی آب نه به خاطر مشکل شبکه بلکه تنها به خاطر عدم و هماهنگی بین اداره آب و برق و اداره آب و فاضلاب بوده است!

    نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اداره آب و برق و اداره آب و فاضلاب مسئول، توزیع آب هستند و وقتی موضوع قطع آب را پیگیری می‌کنیم آب و برق می‌گوید که من آب مورد نیاز را تولید کرده و وقتی هم که به آب و فاضلاب مراجعه می‌شود می‌گویند که آب مورد نیاز از طرف آب و برق به ما داده نشده و کمبود در تولید آب داشته‌ایم.

    ناصری نژاد خاطرنشان کرد: مسئله دیگر این است که در ایام قطعی آب شرب حتی تانکرهای آبرسان هم در روستاهای حومه شادگان حضور نداشته‌اند و آب از طریق تانکر هم به مردم رسانده نشده است!

    وی افزود: این گونه اتفاق ‌ها که تنها به خاطر عدم هماهنگی دستگاه‌ها می افتد، اگر بر اثر بی‌دقتی ادامه پیدا کند می‌تواند بحران‌های اجتماعی و امنیتی برای استان و کشور ایجاد کند و لذا ما نباید با بی‌دقتی‌هایمان باعث بروز مشکلات جدی و بحران‌ها برای جامعه و کشور شویم. 

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8282

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس