×

قانون مالیات بر عایدی سرمایه ابزاری در جهت رشد تولید در کشور است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: قانون مالیات بر عایدی سرمایه باعث می‌شود که نقدینگی به سمت سرمایه‌گذاری های مولد و تولید سوق پیدا کنند.

  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
  • ۰
  • قانون مالیات بر عایدی سرمایه ابزاری در جهت رشد تولید در کشور است

    غلامرضا مرحبا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مجلس فوری، درخصوص اقدامات مجلس در جهت رشد تولید در کشور، گفت: در جهت رشد تولید، قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و قانون مالیات بر عایدی سرمایه (مالیات بر سوداگری)، در کشور ارائه شده است که این قوانین کمک می کنند تولید در کشور رشد خوبی داشته باشد که در اینجا قانون مالیات بر عایدی سرمایه باعث می‌شود که نقدینگی به سمت سرمایه‌گذاری های مولد و تولید سوق پیدا کنند.

    وی بیان کرد: همچنین تکلیف بانکها به تامین مالی به صورت تکلیفی نیز یکی از اقداماتی است که در حمایت از صنعت انجام می گیرد، مسائلی از این قبیل که در قالب لایحه و یا در قالب طرح هایی که مجلس شورای اسلامی، ارائه می دهد، همه اینها در جهت رشد تولید در کشور است.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: دولت باید لوایح بیشتری را در راستای تولید، ارائه دهد و به مجلس ارسال کند و به این لوایح باید در اسرع وقت و با دیده مثبت، نگاه شود، مجلس شورای اسلامی در سال گذشته دولت محترم را یاری کرد تا بتواند سیاست هایی که به رشد تولید کمک می کنند را اتخاذ کند و مجلس از آن سیاست ها استقبال کرد.

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3680

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس