×

فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی زمینه‌ساز تعالی فرهنگ است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه مسئولان به فراهم کردن زیرساخت‌ها و فضای لازم در حوزه ورزش و ورزشکاران بسیار ضروری است که می‌تواند ‌زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگ باشد.

  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
  • ۰
  • فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی زمینه‌ساز تعالی فرهنگ است

    به گزارش مجلس فوری، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، در همایش تجلیل از ورزشکاران، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی شهرستان گناوه، اظهار کرد: ورزش یکی از مقولاتی است که می تواند در تعالی و رشد فرهنگ جامعه بسیار نقش آفرین باشد و اگر خدای ناکرده مورد غفلت قرار گرفت، رشدی نخواهد کرد.

    وی افزود: اگر زیرساخت‌ها و فضاهای لازم ورزشی را با بهره‌مندی از مربیان باانگیزه فراهم کنیم و آنها بتوانند نقش خودرا بخوبی ایفا کنند شاهد پرورش انسان‌هایی خواهیم بود که از لحاظ جسمی و روحی سالم و در عرصه فرهنگی گام های بلندی بردارند و نقش‌های خوبی را برعهده بگیرند.

    نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه باید اعتراف کنیم، آنگونه که شایسته بوده است به منظر اثرگذاری ورزش کمتر توجه کرده ایم اما جا دارد بهتر از گذشته به این موضوع دقت و اهتمام ورزیم.

    وی اظهارداشت: توجه به زیرساخت‌های ورزشی، هم افزایی ،توانمندی‌ها، استفاده بهینه از نظرها و پیشنهادهای پیشکسوتان و تکریم ورزش و ورزشکاران، باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنها در جهت نقش‌آفرینی رشد و تعالی عرصه فرهنگی می‌شود.

    وی بیان داشت: اگر یک مدیر در هر عرصه‌ای بویژه در عرصه ورزش، عقل و فکر خودرا به عقل و فکر دیگران بویژه کسانی که در این میدان صاحب اندیشه و تجربه هستند، گره بزنند، شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود و نیازی به منابع مالی ندارد.

    فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی زمینه‌ساز تعالی فرهنگ است

    نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه ای که با وزیر ورزش و جوانان داشتم این معنا در برخی تذکرات و نطق‌ها در مجلس توجه به ورزشکاران در تعالی فرهنگ جامعه پا به پای آموزش و پرورش می‌تواند مهم و موثر باشد.

    فرماندار گناوه گفت: این شهرستان دارای ورزشکاران مستعد و توانمندی بخصوص در حوزه ورزش است که توانستند با حضور در میادین بین‌المللی برای کشور افتخارآفرینی کنند.

    محمدتقی صفری اظهار کرد: باتوجه به اینکه رتبه ورزش شهرستان از لحاظ زیرساختی در رتبه دهم از قبل بوده است، تمام توان و تلاش خودرا بکار خواهیم بست تا به رتبه اول برسانیم.

    وی افزود: توجه به ورزش این شهرستان در اولویت قرار گرفته است و در این راستا اعتبارات خوبی پارسال اختصاص یافت و امسال نیز هم بودجه خوبی پیش‌بینی شده است.

    فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی زمینه‌ساز تعالی فرهنگ است

    مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مسائل و مشکلات و درخواست‌های موجود در حوزه ورزش و ورزشکاران شهرستان گناوه بررسی و به آنها رسیدگی خواهد شد.

    یاسر جمالی با قدردانی از توجه نماینده حوزه انتخابیه در کمک به ورزش شهرستان گناوه افزود: تخصیص اعتبارات ورزشی که نگرانی ورزشکاران است، براساس پایش استعدادیابی و سنجش و تلاش هر شهرستانی درنظر گرفته می شود که در این زمینه به گناوه توجه خاصی می شود.

    رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: باتوجه به فعال بودن چندین پروژه ورزشی در این شهرستان، برخی از آنها در هفته دولت و برخی در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

    فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی زمینه‌ساز تعالی فرهنگ است

    کاظم فتحی اظهارکرد: بازسازی چمن طبیعی استادیوم شهید سراجی گناوه و شهید احمدزاده بندرریگ، احداث چهار چمن مصنوعی در روستاهای تل تل، فخرآوری، چهاربرج و کوهک، سالن یک هزار و ۵۰۰ نفری بانوان گناوه، پیست تارتان ، استخر سرپوشیده دانش آموزی از عمده این پروژه ها است.

    وی گفت: مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط فرماندار شهرستان برای خرید تجهیزات ورزشی و نماینده خوزه انتخابیه یک میلیاردتومان به ورزشگاه گناوه و ۷۰۰ میلیون تومان به ورزشگاه بندرریگ اختصاص یافته است.

    منبع: ایرنا

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3686

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس