×

عمر گروهک مجاهدین خلق رو به پایان است/ دیگر هیچ مکانی برای منافقین امن نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: عمر گروهک مجاهدین خلق رو به پایان است و مشاهده می شود که این تروریست‌ها دیگر هیچ جای امنی برای اقدامات ضدبشری ندارند.

  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
  • ۰
  • عمر گروهک مجاهدین خلق رو به پایان است/ دیگر هیچ مکانی برای منافقین امن نیست

    به گزارش مجلس فوری، حسن همتی در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر آلبانی مبنی بر اینکه مجاهدین خلق نمی‌توانند از خاک این کشور برای مقابله با ایران استفاده کنند، گفت: عمر گروهک مجاهدین خلق رو به پایان است و مشاهده می شود که این تروریست ها دیگر هیچ جای امنی برای اقدامات ضدبشری ندارند.

    نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: نحوه تروریست های منافق را همگان به یاد دارند که چگونه از پاریس اخراج شدند و پس از سالها حضور در عراق با چه فضاحتی مجبور به ترک  اردوگاه‌های اشرف و لیبرتی شدند؛ هر چند نباید فراموش کرد که در آن زمان هم فشار آمریکایی ها برای تأخیر در خروج منافقین از عراق وجود داشت اما خواست مردم این کشور اجرایی شد.

    وی با اشاره به اینکه منافقین هیچگاه نتوانسته اند جذب جدیدی برای احیای گروهکشان انجام دهند، ادامه داد: افکار پوسیده آنها هیچ طرفداری ندارد و مشاهده می شود که وقتی در کشوری استقرار پیدا می کنند، بعد از گذشت مدتی با اقداماتشان علیه تمامیت ارضی و امنیت آن کشور نیز دست به تحرکات مختلفی می زنند؛ بر همین اساس نیز پلیس آلبانی دو هفته گذشته به مقر گروهک منافقین در این کشور حمله ور شده و عملیات جستجوی خود را در راستای اجرای قانون ویژه پیگرد علیه فساد و جنایت سازمان یافته انجام داد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: کشورهای غربی سالها از این گروهک تروریستی حمایت کردند و علی رغم اینکه سازمان منافقین در لیست سیاه تروریستی آنها قرار داشت اما پس از گذشت مدتی اروپایی ها و آمریکایی ها این گروهک را از لیست خودشان حذف کردند.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا یادآور می شود که ما نیز از اقدام اخیر و موضع گیری دولت آلبانی علیه تروریست های مجاهدین خلق حمایت می کنیم تا این افراد به سزای اعمال خودشان برسند.

    منبع: خانه ملت

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6558

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس