×

عزم جدی برای تشکیل مجلس دوازدهم در موعد مقرر بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به شروع به کار مجلس جدید در موعد مقرر، گفت: همه مقدمات این امر آماده شده و طبق رهنمود رهبر معظم انقلاب اجازه نمی‌دهیم خللی در کارهای کشور ایجاد شود.

  • مهران فتح‌الهی
  • 31 اردیبهشت 1403
  • 0
  • عزم جدی برای تشکیل مجلس دوازدهم در موعد مقرر بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب

    به گزارش صبح مجلس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت در هیات همراه وی گفت: مسئولان در انجام امور کشور محکم ایستاده اند و از جمله در مجلس هم روند انجام امور طبق معمول پیش خواهد رفت.

    نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در ادامه با اشاره به شروع به کار مجلس جدید در موعد مقرر و طبق قانون، بیان کرد: همه مقدمات این امر در حال پیگیری است.

    وی افزود: بر اساس اطمینان خاطری که رهبر انقلاب به همه مردم دادند، مأموریتی برای ما تعریف شده است و آن این است که هیچ خللی در انجام کارهای کشور ایجاد نشود.

    حذف صفر از پول ملی تاثیری در تورم ندارد بیشتر بخوانید: حذف صفر از پول ملی تاثیری در تورم ندارد

    حاجی دلیگانی در ادامه ضمن تجلیل از شخصیت رییس جمهور شهید و شهدای خدمت، اظهار کرد: برای ادای دین به شهدا، کار را لحظه ای متوقف نخواهیم کرد و مسیر انقلاب همچنان پر قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با بیان اینکه وقوع این گونه شهادت ها، نه تنها در عزم ما خلل ایجاد نمی کند، بلکه عزمی جدی تر برای ما می سازد، اذعان کرد: انقلاب اسلامی در طول تاریخش از این دست وقایع زیاد به خود دیده و به برکت خون شهدا، انقلاب پایدارتر شده است.

    عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوبی بود که حین انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم به شهادت رسید و این نشان از اهتمام مسئولان جمهوری اسلامی در همه رده ها برای خدمت به مردم دارد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=14636

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس