×

عدم پرداخت تسهیلات خُرد، دهن‌کجی به مردمی است که پای نظام بوده‌اند

نماینده مردم طوالش در مجلس خواستار ورود وزیر اقتصاد به دستورالعمل بانک مرکزی به بانک‌ها درباره عدم پرداخت وام‌های خُرد به مردم شد.

  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
  • ۰
  • عدم پرداخت تسهیلات خُرد، دهن‌کجی به مردمی است که پای نظام بوده‌اند

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسن محمدیاری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس در تذکری خطاب به وزیر تعاون نسبت به تسریع ابلاغ مصوبه مجلس درباره بیمه کارگران ساختمانی که بلاتکلیف مانده و در آن اعمال سلیقه می‌شود، خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

    نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس در ادامه ضمن تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی درباره تعیین تکلیف نحوه خرید برنج و صادرات کیوی که هنوز تعریف خاصی ندارد، تذکری به وزیر اقتصاد داد و گفت: بانک مرکزی در دستورالعملی به بانک‌ها اعلام کرده تا وام خُرد داده نشود که دهن‌کجی به مردمی است که همواره پای نظام بوده‌اند.

    وی همچنین در تذکری خطاب به وزیر بهداشت خواستار حمل و نصب دستگاه ام.آر.آی در بیمارستان شهید نورانی تالش شد.

    محمدیاری همچنین در تذکری خطاب به وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به سیل اخیر غرب گیلان که باعث آسیب‌های زیاد به منطقه شده است، اظهار داشت: لازم است هرچه سریعتر پرداخت خسارات ناشی از این اتفاق پیگیری شود، همچنین بارندگی سیل‌آسای ۲۶ و۲۷ شهریور باعث تخریب ۶ هکتار باغ کیوی، آبگرفتگی ۱۷۰ هکتار باغ کیوی، آبگرفتگی ۳۵۰ هکتار اراضی کشت دوم، تخریب دو کیلومتر جاده عشایری و آبگرفتگی بسیاری از محل‌های نگهداری دام و انبار باغات شده که ۱۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان در تذکری خطاب به وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت مدیران بومی در استان تأکید و خاطر نشان کرد: شهرستان‌های کم برخوردار نباید محل آزمون و خطا و فعالیت مدیران ناکارآمد باشد./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9977

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس