×

عدم پایبندی به تعهدات فراکسیونی بدعهدی با مردم است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی همفکری و تمکین از آرای فراکسیونی را یکی از ملزومات رسیدن به اهداف فراکسیون انقلاب دانست وگفت: وقتی در یک فراکسیون یا تشکلی، کنار یکدیگر می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم مشکلی را با همبستگی با هم حل کنیم، هیچ وقت نمی‌توانیم مانند هم فکر کنیم و تصمیم بگیریم بلکه باید تجمیع و برگزیده نظرات را انتخاب کنیم و برمبنای آن برای خدمت به مردم قدم برداریم.

  • 22 اردیبهشت 1402
  • 0
  • عدم پایبندی به تعهدات فراکسیونی بدعهدی با مردم است

    به گزارش نمایندگان، عبدالعلی رحیمی مظفری عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: این مجلس به نام «مجلس انقلابی» مطرح شد و رآی آورد. مقام معظم رهبری چندین بار تاکید کردند که «این مجلس انقلابی ترین مجلس بعد از انقلاب است»؛ لذا این توقع وجود دارد که فراکسیون انقلاب که اکثریت است، با همبستگی کامل حرکت کند.

    عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یادآور شد: وقتی برخی از اعضای فراکسیون به این جمع بندی می‌رسند که چون برخی از نظراتشان در فراکسیون اعمال نشده پس باید از فراکسیون جدا ‌شوند، باید این نکته را مد نظر قرار دهند؛ اینکه ما تعهدی به فراکسیون داریم که این تعهد باید تا آخرین مرحله در کنار فراکسیون برای رسیدن به اهدافی که به مردم قول دادیم اجرایی شود.  

    مظفری افزود: وقتی از اجماع فراکسیونی و تمکین به خرد جمعی گریز می کنیم، در حقیقت از تعهدی که قبل از ورود به مجلس داشتیم، گریز زدیم و به مردم و وعده هایمان بد عهدی کرده ایم درحالی که ما به کسانی که با این عنوان به ما رای دادند، تعهد داریم.

    فرشاد ابراهیم پور بیشتر بخوانید: هفته آینده انتخابات هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=3372

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس