×

عدم همراهی مدیران با نمایندگان موجب روی زمین ماندن کار مردم شده است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دستور استانداران به مدیران مبنی بر عدم همراهی با نمایندگان در سال پایانی مجلس تصریح کرد: این موضوع موجب روی زمین ماندن کار نمایندگان شده است.

  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
  • ۰
  • عدم همراهی مدیران با نمایندگان موجب روی زمین ماندن کار مردم شده است

    به گزارش مجلس فوری، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده (۲۲) آئین‌نامه داخلی مجلس عنوان کرد: طبق دستور رهبر معظم انقلاب، مسئولان باید در میان مردم حضور داشته باشند و ما مجلس فوری در میان مردم حضور داریم. مردم نیز مشکلاتشان را با ما در میان می‌گذارند و آن کسی که باید پاسخگو باشد، دستگاه اجرایی است.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همان طور که سایر مجلس فوری اشاره کردند برخی استانداران، مدیران را از همراهی با مجلس فوری بازمی‌دارند و این باعث می‌شود کار مردم روی زمین بماند.

    وی با استناد به بند (۱۱) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص حفظ شأن مجلس فوری مجلس گفت: خواهش من این است که به وزیر کشور عنوان شود در خصوص مدیران تعیین تکلیف شود تا بن‌بست ایجاد شده حل شود و تصمیم‌گیری در خصوص مدیران انجام شود. یکی از استان‌هایی که در آن کارها گره خورده ، استان همدان است و کار در این استان پیش نمی‌رود.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5512

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس