×

ظرفیت‌های استان مرکزی در حوزه صنعت و کشاورزی مورد توجه بنیاد مستضعفان قرار گیرد

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: بنیاد مستضعفان تاکنون اقدامات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری داشته و استان مرکزی نیز در این راستا ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنعت و کشاورزی دارد که انتظار داریم مورد توجه این بنیاد قرار گیرد.

  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
  • ۰
  • ظرفیت‌های استان مرکزی در حوزه صنعت و کشاورزی مورد توجه بنیاد مستضعفان قرار گیرد

    به صبح مجلس، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در نشست جمع‌ بندی سفر پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور به استان مرکزی گفت: اقدامات محرومیت زدایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی طی سال‌های اخیر نماد بارزی داشته است.

    نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد علوی سال‌ها مهجور بود اما این نهاد امروزه تبدیل به یک کانون زنده، پویا و فعال در امر محرومیت‌زدایی شده است، افزود: تلاش‌های ارزنده بنیاد مستضعفان در استان مرکزی، به ویژه در منطقه کمیجان و نقطه هدف میلاجرد  قابل تقدیر است.

    وی ادامه داد: در سفر رییس بنیاد مستضعفان به شهرستان کمیجان، نقطه هدف به جای میلاجرد، کل شهرستان کمیجان اعلام شد که این مساله اقدام ارزنده‌ای بود.

    کریمی اظهار کرد: خنداب و کمیجان جزو مناطق محروم و غیربرخوردار در سطح ملی هستند که در کنار یکدیگر قرار دارند و انتطار و توقعاتی نیز برای شهرستان خنداب ایجاد شده که امیدواریم این مساله مورد توجه بنیاد مستضعفان قرار گیرد.

    وی تاکید کرد: بنیاد مستضعفان تاکنون اقدامات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری داشته و استان مرکزی نیز در این راستا ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنعت و کشاورزی دارد که انتظار داریم مورد توجه این بنیاد قرار گیرد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7165

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس