×

طرح مجدد تحریم سپاه توسط لندن‌نشین‌ها تحت تاثیر نفوذ لابی صهیونیستی است

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اعتقاد دارد اقدام اخیر برخی از نمایندگان پارلمان انگلیس علیه سپاه تحت تاثیر نفوذ صهیونیست ها و گروه منافقین صورت گرفته است.

  • 3 مرداد 1402
  • 0
  • طرح مجدد تحریم سپاه توسط لندن‌نشین‌ها تحت تاثیر نفوذ لابی صهیونیستی است

    به گزارش صبح مجلس، علی اکبر علیزاده برمی در واکنش به تقلای پارلمان انگلیس برای تنفس مصنوعی به پروژه شکست خورده غرب علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: لندن به خوبی از تبعات قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی خودش مطلع است از این رو طی ماه های اخیر و علی رغم فشار صبح مجلس پارلمان، در این راستا اقدامی انجام نداده است.

    نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع انگلیس می‌داند قرار دادن نیروی نظامی رسمی کشوری در فهرست سازمان های تروریستی موجب تنش آفرینی و همچنین آثار منفی در روابط دیپلماتیک دارد.

    وی با تاکید بر اینکه اقدام اخیر برخی از صبح مجلس پارلمان انگلیس تحت تاثیر نفوذ صهیونیست ها و گروه منافقین صورت گرفته است، ادامه داد: به عبارتی رژیم اشغالگر قدس تلاش می کند شکست هایش در مقابل محور مقاومت و سپاه پاسداران را از طریق دولت های غربی خصوصا اروپایی ها جبران کند. هر چند ایالات متحده این سیاست را اجرایی کرد اما با واکنش قاطع ایران مواجه شد و امروزه عواقب آن را مشاهده می کند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن بیان اینکه غربی ها همواره از حربه تحریم و موارد این چنینی علیه کشورهای آزادی خواه و مستقل مانند جمهوری اسلامی استفاده کرده اند، افزود: متاسفانه لندن نشین ها با طرح چنین مباحثی می خواهند افکار عمومی دنیا را تحت تاثیر قرار دهند و همچنان خودشان را به عنوان قدرت جهانی مطرح کنند؛ این مهم در حالیست که به خوبی می دانند سپاه قدرت منطقه بوده و اقداماتش موجب تامین امنیت شده که نابودی گروه تروریستی داعش از جمله آنها محسوب می شود.

    دولت سیزدهم در تحقق وعده‌ها خوب عمل کرده است بیشتر بخوانید: دولت سیزدهم در تحقق وعده‌ها خوب عمل کرده است

    عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به مقامات لندنی توصیه می شود بجای اتخاذ سیاست های ضدایرانی و فرافکنی، به تعهدات بین المللی خودشان در مقابل ایران عمل کنند و دست از تدوین دسیسه علیه ملت ایران بردارند زیرا طی چهار دهه گذشته به هیچ عنوان نتوانسته اند به اهدافشان برسند.

    منبع:خانه ملت 

    انتهای پیام 

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8138

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس