×

طرح ساماندهی کارکنان دولت سریع‌تر تعیین تکلیف شود

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت از سوی هیات رئیسه مجلس شد.

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
  • ۰
  • طرح ساماندهی کارکنان دولت سریع‌تر تعیین تکلیف شود

    به گزارش نمایندگان، بهزاد علیزاده نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، ضمن قدردانی از عنایت مقام معظم رهبری در دیدار اخیر نسبت به مجلس، بیان کرد: امیدوارم همه بتوانیم در ادامه راه و در مدت باقیمانده گام‌های موثر و مثبت در جهت رفع مشکلات مردم و کشور برداریم. در آستانه آغاز سال سوم فعالیت دولت هستیم، متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی، گرفتاری های مردم در حوزه معیشت هر روز بیشتر می شود.  

    وی در ادامه اظهار کرد: مردم انتظار دارند دولت برای ساماندهی موضوعات اقتصادی کشور به فوریت چاره اندیشی کند.  

    نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  رئیس جمهور از سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی بخواهید تا نسبت به تامین منابع و اقدام بانک های عامل برای تعیین تکلیف تمدید مهلت تسهیلات کشاورزی و دامداری اقدام فوری انجام دهد. از سوی دیگر  تعیین قیمت ۱۵ هزار تومان برای خرید گندم نه منصفانه بوده و نه منطقی است. انتظار می رود دولت درخصوص افزایش قیمت خرید تضمینی گندم اقدامی انجام دهد.  

    وی در ادامه تاکید کرد: در مورد پرداخت بهای گندم متاسفانه مطالبات کشاورزان به موقع پرداخت نمی شود و آنچه پرداخت می شود نیز براساس قیمت سال گذشته است که انتظار می رود دولت سریعاً تعیین تکلیف کند. دائمی کردن همسان سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات اصلی این قشر است که لازم است دولت سریعاً لایحه ای در این زمینه به مجلس ارسال کند. تسری قانون رتبه بندی به معلمان بازنشسته و ماده ۱۱۲ درخصوص مناطق جنگی به بازنشستگان این مناطق از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.  

    وی افزود: از سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی درخواست می کنم موضوع فوق العاده خاص فرهنگیان، کارکنان وزارت کشور و جهاد کشاورزی را حل و فصل کند. از هیات رئیسه مجلس انتظار می رود درخصوص تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت اقدام فوری و عاجل انجام دهد.  

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=5245

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس