×

طرح تاسیس کتابخانه مرکزی ساری در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پروژه تاسیس کتابخانه مرکزی ساری بیش از ۸۰ درصد رشد فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌کنیم در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری برسد.

  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
  • ۰
  • طرح تاسیس کتابخانه مرکزی ساری در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

    به گزارش مجلس فوری،علی بابائی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های فرهنگی که در ساری در حال اجرا است، گفت: ما دهه فجر سال گذشته مجتمع فرهنگی تحت عنوان تالار شهدای ساری را بعد از پیگیری‌هایی که در طول ۳ سال اخیر انجام شد و با تخصیص اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح کردیم.  

    نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون این مجموعه در اختیار هنرمندان قرار گرفته است و با کاربری اختصاصی فرهنگی و هنری در حال ارائه خدمات است.

    وی تصریح کرد: احداث کتابخانه مرکزی شهر ساری از دیگر موضوعات مهمی است که در حال پیگیری آن هستیم کما اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه وعده همکاری داد تا این پروژه که در ۲۱۱۱ متر مربع مساحت و زیربنایی بالغ بر ۷۶۰۰ متر در پنج طبقه در حال اجراست در سال جاری به بهره برداری برسد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد این پروژه بیش از ۸۰ درصد رشد فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌کنیم در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری برسد.

    عضو مجمع مجلس فوری استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: احداث این کتابخانه به دلیل نرخ پیشتاز مطالعه مردم مازندران و توجه ویژه آنها به مباحث فرهنگی و کتابخوانی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

    منبع: خانه ملت

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6573

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس