×

ضرورت ورود معاون سیاسی وزیر کشور به ساماندهی مرز دلیجان- کاشان

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ضمن تشریح تعرضاتی از سوی برخی مردم کاشان نسبت به دلیجان از معاون سیاسی وزیر کشور خواست تا به این موضوع رسیدگی کرده و با مسئولان خاطی برخورد مناسب داشته باشد.

  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
  • ۰
  • ضرورت ورود معاون سیاسی وزیر کشور به ساماندهی مرز دلیجان- کاشان

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم عراق و موکب های ایرانی و عراقی، صدا و سیما و استان های مرزی خوزستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه به جهت مهمان نوازی در مراسم اربعین، در اخطاری گفت: تجمع اربعین یکی از بزرگترین تجمعات مذهبی جهان است، اما کسانی که دم از آزادی بیان می زنند آن را سانسور کردند. آنها دروغگو هستند، چرا که به رغم اینکه بلندگویی برای پوشش تجمعات چند نفری هستند، متاسفانه با این تجمع مهم اینگونه رفتار کردند. اُف بر ادعای دروغینشان.

    نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: برخی افراد که در دوره مدیریت خود جمعیت های ۳ هزار نفری از استاتید دانشگاه را از ادامه همکاری محروم کردند، چگونه امروز فریادشان برای برخی مسائل بلند است؟ این نشان می دهد آنها در دفاع از دانشگاه دروغگو هستند.

    وی تصریح کرد: متاسفانه در مرز دلیجان و کاشان، گاهی تعرضاتی از سمت شهر همجوار مشاهده می شود که در شرایط فعلی به هیچ وجه مصلحت نیست، بنابراین از معاون سیاسی وزیر کشور و مسئولان مربوطه در این وزارتخانه درخواست می کنیم تا اجازه ندهند این قبیل اتفاقات رخ دهد، همچنین با مسئولان خاطی که وضعیت کشور را در این خصوص درک نمی کنند، حتما برخورد مناسب داشته و به آنها تذکرات لازم داده شود، چرا که این موضوع مردم این منطقه را به شدت نگران کرده است./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9379

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس