×

ضرورت رفع محرومیت زیرساختی در حوزه برق غرب استان گیلان

نماینده مردم طوالش در مجلس بر ضرورت رفع محرومیت زیرساختی در حوزه برق غرب استان گیلان تأکید کرد.

  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
  • ۰
  • ضرورت رفع محرومیت زیرساختی در حوزه برق غرب استان گیلان

    به گزارش صبح مجلس، حسن محمدیاری در نشست علنی امروز ( شنبه، ۳۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان گیلان و بازدید از محصولات استحصالی کشاورزان در منطقه گفت: انتظار داریم سازوکاری عملی جهت برون رفت از این معضل و خرید تضمینی برنج صورت گیرد و علاوه بر آن ممنوعیت واردات برنج خارجی در پروسه زمانی برداشت محصول جدید نیز کمافی‌السابق رعایت شود.

    نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزیر نیرو به خاطر اهتمام ایشان نسبت به احیای مجدد کارگاه سد شفارود تشکر می‌کنم و متذکر می‌شوم که مردم منطقه منتظر حضور شما در محل سد و افتتاح کارگاه و شروع به کار پرسنل عزیزی که در یک سال اخیر بیکار شده‌اند، می‌باشد. در دولت آقای رئیسی زیبنده نیست که پروژه‌ای فعال، غیرفعال گردد و شاغلین بیکار شوند، لذا لازم است به صورت انقلابی و میدانی عمل نماییم.

    وی خطاب به وزیر نیرو در خصوص رفع محرومیت زیرساختی در حوزه برق افزود: در غرب استان گیلان به نظر می‌رسد توانیر در جهت اجابت دستور حضرتعالی اهتمام لازم را ندارند و همچنین مطالبات مردم منطقه مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

    محمدیاری خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص رعایت حال کسبه جزء که شاهد افزایش بی‌رویه مالیات هستند، بیان کرد: به نظر می‌رسد شاخص قرار دادن دستگاه‌های کارتخوان نمی‌تواند با عدالت همخوانی داشته باشد بلکه باید سازوکاری تعریف شود که اولاً جلوی فرار مالیاتی گرفته شود و ثانیاً به کسبه ضعیف فشار مضاعف وارد نشود، چرا که امروز وضعیت معیشت مردم راضی‌کننده نیست.

    این نماینده مجلس در دوره یازدهم خطاب به وزیر کار اظهار داشت: با توجه به مصوبه مجلس در خصوص مسکوت ماندن بیمه کارگران ساختمانی و اعمال ضرایب قبلی لازم است هر چه سریعتر جهت تعیین تکلیف ساختمان‌های در حال ساخت و صدور پایان کار دستورالعمل لازم توسط تأمین اجتماعی صادر شود.

    وی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ظاهراً دستورات شما به محاق می‌رود و در خصوص کمربندی طوالش اعتبارات لازم را تخصیص دهد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=7829

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس