×

ضرورت توجه معاون اول رئیس جمهور به وعده های زمین مانده دوران مدیریت بنیاد برکت

نماینده مردم شوش در مجلس از معاون اول رئیس جمهور خواست تا به وعده های زمین مانده دوران مدیریت بنیاد برکت عمل کرده و با قید فوریت دستور انقلابی و عاجل جهت تامین پیمانکار و تکمیل پروژه ها را صادر کند.

  • ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
  • ۰
  • ضرورت توجه معاون اول رئیس جمهور به وعده های زمین مانده دوران مدیریت بنیاد برکت

    به گزارش خبرنگار مجلس فوری، محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۵ تیرماه)   ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) و تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه در تذکر به معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای مخبر؛ پل خسرج شهرستان کرخه یادگاری از وعده های بی سرانجام است. همانطور که حضرتعالی استحضار دارید، مردم شریف و ولایتمدار روستای خسرج جهت دسترسی به اتوبان شوش- اهواز ناگزیر هستند از ناوگان حمل و نقل آبی و با سختی و مصائب فراوان برای عبور از کرخه جهت تامین مایحتاج روزانه و انجام کارهای اداری و درمانی استفاده کنند.

    وی ادامه داد: خروجی پل خسرج که با مشارکت بنیاد برکت و در راستای محرومیت زدایی منطقه خسرج به دست حضرتعالی و مسئولان ملی و استانی در سال ۹۵ کلنگ آغاز عملیات آن به زمین زده شد، قرار بود در یکسال این پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد، چرا وزارت راه و شهرسازی علی رغم تامین منابع و ساخته شدن عرشه در سال گذشته احداث ستون ها و جاده های دسترسی و نصب عرشه را درگیر بروکراسی کرده و نارضایتی شدیدی در منطقه ایجاد کرده اند.

    نماینده مردم شوش در مجلس یازدهم خطاب به معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: اکنون که جنابعالی معاون اول رئیس جمهور و فرمانده اقتصادی دولت دولت سیزدهم هستید، انتظار داریم نیم نگاهی به وعده های زمین مانده دوران مدیریت بنیاد برکت بیاندازید و با قید فوریت دستور انقلابی و عاجل جهت تعیین پیمانکار و تکمیل پروژه را صادر فرمایید.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکری به وزیر کشور یادآور شد: همانطور که مستحضرید شهرستان های شوش و کرخه همه ساله درایام اربعین قدمگاه زائران اربعین حسینی (ع) بوده و مردم ولایتمدار میزبانی شایسته این مسافران پرخیر و برکت بوده اند، اما این دو شهرستان با دارا بودن ۱۰ شهرداری و بیش از ۳۰ دهیاری در مسیر طریقت الحسین (ع) متاسفانه هیچگونه امکانات و اعتباراتی برای ایجاد زیرساخت لازم در خدمات رسانی به زائران تخصیص نیافته و حتی مسیر مواصلاتی به چزابه نیز فاقد روشنایی است.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=6213

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس