×

ضرورت اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه دو بانده سازی جاده کرمان- راور- دیهوک/ راور نگینی در مسیر عاشقان رضوی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواستار تکمیل پروژه دو بانده سازی جاده کرمان راور دیهوک شد و راور را نگینی در مسیر عاشقان رضوی دانست.

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
  • ۰
  • ضرورت اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه دو بانده سازی جاده کرمان- راور- دیهوک/ راور نگینی در مسیر عاشقان رضوی

     محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور خود در جمع هزاران عزادار امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام در شهر راور، خواستار تکمیل پروژه دو بانده سازی جاده کرمان راور دیهوک شد و راور را نگینی در مسیر عاشقان رضوی دانست.

    وی با تجلیل از کرامت وصف نشدنی مردم راور در میزبانی و استقبال از زائرین رضوی، از توسعه زیرساخت های شهر راور و حمایت از  اشتغال زایی و کارآفرینی در این شهرستان خبر داد و راه اندازی کارخانه فولاد راور، دانشکده فرش و دانشگاه پیام نور را در همین راستا برشمرد.

    نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود به استاندار کرمان توصیه کرد تا از ظرفیت سرمایه انسانی و نخبگان شهرستان راور در مسئولیت های اجرایی استان بهره گرفته شود.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم بر ضرورت اهتمام وزارت راه و شهرسازی و مدیران استانی برای اتمام پروژه دو بانده سازی جاده کرمان- راور- دیهوک تأکید و عنوان کرد: این پروژه باید از اولویت‌های استان باشد./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=10042

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس