×

ضرورت استفاده از تمام ظرفیت خیرین، دهیاران و شوراها برای توسعه شهرستان نور

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: فرماندار شهرستان نور و تیم چیده شده از تمام ظرفیت خیرین و دهیار و شورا و غیره برای توسعه شهرستان استفاده کنند.

  • 26 شهریور 1402
  • 0
  • ضرورت استفاده از تمام ظرفیت خیرین، دهیاران و شوراها برای توسعه شهرستان نور

    ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بهره برداری از چندین پروژه عمرانی در حوزه انتخابیه خود گفت: پروژه‌ آسفالت و زیرسازی به طول تقریبی ۱ کیلومتر،اجرای کانال بتنی به طول ۱۵۰۰ متر و جابجایی تیربرق و اجرای سیم به کابل به طول ۲ کیلومتر در روستای شیرکلا شهرستان نور افتتاح و به بهره برداری رسید.

    وی افزود:باید به این نکته توجه کرد که هر کار اجرایی با همدلی و صمیمیت و محوریت بهتر انجام می شود و البته هنر دهیار و شورا هم در این امر بسیار مهم است.

    این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: فرماندار شهرستان نور و تیم چیده شده از تمام ظرفیت خیرین و دهیار و شورا و غیره برای توسعه شهرستان استفاده می کنند.

    فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود بیشتر بخوانید: فرهنگ حمایت از دانش بنیان‌ها در کارشناسان ادارات دولتی ایجاد شود

    فرزانه افزود: تا جایی که در توان ما باشد و کوچکترین روزنه ای برای رفع مشکلات شهرستان پیدا شود حتما اقدام می کنیم تا مردم طعم شیرین توسعه را حس کنند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=9668

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس