×

ضرورت اجرای قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب

نماینده مردم تهران در مجلس بر ضرورت اجرای قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد.

  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
  • ۰
  • ضرورت اجرای قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب

    به گزارش صبح مجلس، زهره الهیان در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۶ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار که این قشر با قلم و بیان خود در مسیر تحقق عدالت تلاش می کنند، گفت: خواسته من از رئیس جمهور در شرایط حاضر که وضعیت جامعه با بدپوششی و ناهنجاری اخلاقی و اجتماعی نامطلوب شده اجرای قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی، ادارات، دانشگاه ها، آموزش و پرورش، شهرداری ها، مترو و اماکن اصناف و سایر مراکز است.

    نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قوانین موجود از جمله ماده ۱۸۸ آئین دادرسی کیفری ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی و سایر ابلاغیه ها چرا این موضوع جدی گرفته نمی شود؟

    وی اضافه کرد: کمیسیون اصل ۹۰ طبق وعده ای که آقای پژمانفر دادند دستگاه ها را خواسته و براساس قانون و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرای قوانین موجود در حوزه حجاب و عفاف را مطالبه کنند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: ضمن تشکر از وزارت کشور، وزیر محترم، معاونان، مدیران و پرسنل این وزارتخانه که در امر خطیری مانند انتخابات امروز شبانه روز فعالیت می کنند اما سوال ما در مورد اتباع افغانستانی است، متاسفانه پس از گذشت یک سال هنوز این موضوع به صحن نیامده است. حجم بالای ورود اتباع غیرمجاز به کشور به ویژه افغانستان موجب مشکلات شده است.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8782

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس