×

ضرورت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در خصوص نیروهای شرکتی منابع طبیعی اصفهان

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در قالب تذکری به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به ضرورت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در خصوص نیروهای شرکتی منابع طبیعی استان اصفهان تذکر داد.

  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
  • ۰
  • ضرورت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در خصوص نیروهای شرکتی منابع طبیعی اصفهان

    به گزارش صبح مجلس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به ضرورت اجرای قانون برای تبدیل وضعیت ایثارگران نیروهای شرکتی منابع طبیعی استان اصفهان، گفت: براساس بندهای (د) و (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بودجه سال ۱۴۰۱کل کشور و به استناد بخشنامه شماره (۲۳۶۵۷) مورخ ۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور، کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگر شاغلی که تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۰ مشغول به کار بوده‌اند و واجد شرایط ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باشند، اقدام کنند.

    وی ادامه داد: در این راستا طبق قانون، سازمان منابع طبیعی استان اصفهان نیز مکلف است نسبت به انجام این تکلیف قانونی در خصوص آن دسته از نیروهای ایثارگری که هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند، اقدام کند.

    عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هم‌اکنون ضروری است جهت رفع تبعیض و ایجاد انگیزه شغلی در نیروهای مشغول خدمت در این سازمان نیز نسبت به تبدیل وضعیت مشمولین قانون فوق‌الذکر اقدام لازم صورت پذیرد.

    انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=8506

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس